zpaidermainn Skrevet Oktober 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 Da er det SQL sub jeg er ute etter. Skal spille om ikke så alt for høyt, mye bass og rent. Skal ikke konkurere i noe db, men det skal fungere som f**n allikevel. Skal være vondt å sitte i bilen når det vrenges opp. Og de som er mer opptatt av at det skal låte fint og rent skal også synes det er et bra anlegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shaniboy Skrevet Oktober 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2003 noen hørt om dragster? har 2 x12" trøkker bra men trenger no info om dem... fant ikke på nettet..noen som kan hjelpe?:rolleyes: Siter nå værende bil: =) -Honda CRX v-tec 91mod -Peugot 206 99mod 1,6xs (NB! til salgs,16"1000migila.falken 205x45,air fitler kit,simons effekt annlegg3",cd/radio/senket 40mm,blå,gi bud ;)bilder kommer) Tidligere biler: - opel kadett solgt til herrene av RDL prosjekt -Nissan Cherry GT Turbo Intercooler -BMW 325 e30 -Opel corsa 1,3 gt sport -BMW 320 e30 http://www.kris.1000lecie.pl/crxpics/Honda%20CRX-1.jpeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Oktober 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2003 Sitat Originally posted by Pedal to the metal Hva som spiller høyest osv.... Tror han er verdens beste i bilstereo vettu:op Ber allernådigst om unnskyldning. Det var ikke meninga å virke flåsete eller "jeg-kan-mere-terminologi-enn-deg-hahaha" bedreviter. Skriv det av som senskader etter å ha hengt på sounddomain.com forumet en tid... Der kan du snakke forvirring og forkortelser, hehe :eek: Et generelt tips er å sjekke ut priser på ting over dammen. Frakt for 15 kg sub er ca kr. 350 med usps, og da sparer en endel med dagens dollarkurs, og det faktum at ting som koster litt som regel er endel billigere der borte. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ridivan Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 veit ikke jeg men jeg tror dere har glemte denna herrre fra MA Audio...!! må lete en stund for å finne forsterker til å drive dennnaaa http://www.maaudio.com/productcatalog.cfm?class=263 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bisarre Skrevet Oktober 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2003 Sitat Originally posted by zpaidermainn Da er det SQL sub jeg er ute etter. Skal spille om ikke så alt for høyt, mye bass og rent. Skal ikke konkurere i noe db, men det skal fungere som f**n allikevel. Skal være vondt å sitte i bilen når det vrenges opp. Og de som er mer opptatt av at det skal låte fint og rent skal også synes det er et bra anlegg. OK... Ta en titt på Focal sine sub'er... Focal er veldig gode på elementer, scorer alltid høyt i tester. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Sitat Originally posted by eforsnes veit ikke jeg men jeg tror dere har glemte denna herrre fra MA Audio...!! må lete en stund for å finne forsterker til å drive dennnaaa http://www.maaudio.com/productcatalog.cfm?class=263 Har vært med på og prøve ut Kore15 ikke noe imponert over den eller noe annet ma-audio har, men dem er cool og se på.;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 er enig med bissarre, en kompis har 2stk focal access 13" og de spiller meget bra i forhold til pris! (i en Passat) Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Sitat Originally posted by Mr.X Har vært med på og prøve ut Kore15 ikke noe imponert over den eller noe annet ma-audio har, men dem er tøff og se på.;) Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Sitat Originally posted by eforsnes hmm men jeg lurer da på om dere brukte en forsterker som yter noe i nærheten av 5000 watt rms eller 10000 watt peak??? Nei kjørte CA 2000 WATT RMS med forsterkere kom til ca halvt volum så begynte bassen og smelle for den bonna i spola, en 12 ground zero spilte faktisk mye berdre og høyere med bare den ene forsterkeren. Å vi prøvde flere kasse løsninger på Kore15 men ingen imponerte.. Er kun to subber som ghar imponert mye å det er ground zero og Digital designs.. Eller brae suber som jeg har prøvd er sound streem sp160,rockford og fokal alle er bra subber men koster litt. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zpaidermainn Skrevet Oktober 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Så ground zero og Digital designs er ikke dyre subber det da? hva ligger prisene på? Vet du av noen plass her i norge jeg kan få kjøpt disse... ? Hva med JL audio? lest masse om dem i amerikanske forum, men lite her i norge. Hva ligger disse prismessig på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.X Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 Sitat Originally posted by zpaidermainn Så ground zero og Digital designs er ikke dyre subber det da? hva ligger prisene på? Vet du av noen plass her i norge jeg kan få kjøpt disse... ? Hva med JL audio? lest masse om dem i amerikanske forum, men lite her i norge. Hva ligger disse prismessig på? Les innleget før du begynner og utale deg.. sier at dem koster litt, det vil si at det er ikke noe billig sub. ground zero 12" liger vel på 10-12.000.- og 15" på ca 15.000.- Digital designs fra 6000 opp til ca18.000.- er det vel.. JL audio har mye bra i prisklassen fra 1500-3000.- har ikke prøvd så mange men dem vi har prøvd har vær helt ok.. Siter For å bli gammel og klok må du ha vært ung og dum en gang.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rockford Seat Skrevet Oktober 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2003 JL audio w7 er en sinnsykt bra basser som krever godt med effekt og fyldig lommebok... tror 13" koster 8000-9000 ?? Siter Mvh Lars Engen lars76@online.no http://members.cardomain.com/arosa Team Bling Bling: Pioneer P9+P9 DSP Pioneer DVD+DAB Soundstream TR forsterkere Soundstream Van Gogh subbere Soundstream kondensator Eton Midbass/Mellomtone MT diskant Monster Cable Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CaliBreez Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 er en bilstereo kar her i byen som har en sånn ground zero plutonium 15.. den ser jo SYYYK ut! Siter don't hate the player, hate the game. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 En JL 12W7 koster ca 4400 og en JL12W13 koster ca 5150 her, men det finnes en myriade av andre sjapper på nett. Fraktkost blir ca 600 - 700, legger man på toll og tull så blir totalkost hhv rundt 5850 og 6750 for 12w7 og 13w7. Hvis da prisestimatet på disse i Norge er rundt 8000 - 9000, så sier det deg selv hva som lønner seg... Riktignok tar det 4 - 6 uker å få sendt suben, men den tiden kan en bruke til å mekke ei fin kasse, montere forsterker, legge skikkelig kabling, vaske bilen inn og utvendig, polere og shine kjerra for storfint besøk. Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RiZLa Skrevet Oktober 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2003 du kan doble den prisen på w7'ene for å finne den rette uheldigvis.. :( Se lenger opp (eller tilbake) Skrev noe om det.. Kule videoer og, av w7.. sinnsykt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg