Dammed Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Jah, tror tittelen sier det meste. Bilen er en Celica T23 2000 mod. Høyttaleren sitter i en boks som er festet til døra på 3 punkter, disse punktene ser ut det er ikke mulig å skru dem ut, fordi det er bare et rundt hull i midten og selve "skiva" som det er hull i er helt flat, så det er ikke mulig å ta tak på skiva med en tang e.l. Sjekk bilder: Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 ligner fryktelig mye på popp-naggel! borr de ut;) Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 det var det jeg tenkte på, men jeg husket ikke hva det het! :D ok, men hvordan skal jeg sette høytaler kassa tilbake på plass? Med nye poppnagler? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 det var det jeg tenkte på, men jeg husket ikke hva det het! :D ok, men hvordan skal jeg sette høytaler kassa tilbake på plass? Med nye poppnagler? ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 biltema here I come... Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg