engtheman Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 hei. har fått tak i meg en ny 850r turbo. det er en vannkjølt 16t turbo. noen som veit hvor mye trykk denne gir med orginal wastegate. skal ha den på en 16v 940, men er vel greiest å spørre her.på forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GMV Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Tror den er stilt inn på ca 0,4bar. Om du skrur inn staget helt får du ca 0,7-0,8bar. Skal du ha høyere må du bytte wastegate. De får du tak i hos Autopower i Arendal. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zummi Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 LT'ene har ca 0.4 bar. HT går på ca 0.66 bar originalt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engtheman Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 ok takker. men hvordan vet jeg om det er en høytrykk eller lt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zummi Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 850R er høytrykksturbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
engtheman Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 ok. takker. kjekt å vite. har ikke begynt å bygge enda. tenkte jeg skulle godkjenne bilen med turbo og har bare lov å ha 238 gamp uten å bytte bremser. bare så den ikke lada alt for mye liksom Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg