hapetter Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Hei. jeg er sugen på å importere en Honda Element fra USA. Det er flere som har gjort det før og de har fått den registrert som varebil. Men det går vist ikke helt av seg selv. En sier at den ikke oppfyller kravene til varebil, men at det er noen som har fått det til på en eller annen måte. Så da spør jeg: - Hvordan skal jeg gå frem for å finne ut om hvordan jeg skal få den registrert som varebil? Mvh hans Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Ring Statens Vegvesen og spør, alternativt kan du høre med en Honda-forhandler/-importør. Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Må vel høre med Waagen da, for disse bilene taes ikke inn gjennom Honda systemet Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg