Poffs Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 noen her inne som tørr og prøve seg på "slædden" i år da? hadde vært konge med litt volvo turbo power vøtt:volvopower: mvh paul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Synd likbilen ikke er klar. Ja ja får ta det neste år. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 det er synd ja men du får komme sterkere tilbake neste år noen flere som skal svi av noen dekk? dre-racing,regner med du står klar på startstreken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 vet ikke helt men tenkte kanskje jeg skulle teste den på september treffe men vet ikke helt enda :volvopower: Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 hvorfor ikke testa nå i juli og bli ferdig med det he he:pimp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboTony Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 hvorfor ikke testa nå i juli og bli ferdig med det he he:pimp skal bytte litt mer på motore får og få ut litt mer HK, + july er det litt for mange som skal utpå, tar det heller på september treffe ;) Siter -- Har 242 med V8-- Prosjekt -- volvo 242L -- --X volvo 240 Turbo-- --X volvo 142-- *Member of Volvo Skrensar Lag* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 skal bortover, men noe sladding på meg med b230a blir det ikke... noen som har ft å selge meg? :P Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Euro-tassen med ET-motoren da? Han må da ha klart og skifta det stab-staget bak snart, så han får slædda og ikke letta :D Syns noen uten 600HK bør vinne den konkuransen snart altså! Er da bare de med sponsorer i ræva (håper ingen blir fornæmet) som vinner Juli-treffet's breisladd... Vi stiller for store krav :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 350hk er ideelt for skrensing rundt svingen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gul-tusj Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Oki :) Fint tall det da :) Hadde du mye i plast-dåsa når du skrensa deg rundt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 350hk er ideelt for skrensing rundt svingen:) har du fått godkjent 242'n eller? hørte døm var nazi på BT som vanlig.. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Ja åssen gikk det puffy? Jeg skal prøve meg litt en gang... Men ikke i år, har ikke blitt ferdig med motor (Ting Tar Tid). Samt at jeg ikke ser på meg selv som dyktig nok til å kjøre svingen foran publikum. 350hk skal jeg da klare i nye motoren min... Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPfreak Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Satser på 370 hk neste år men nå veier bilen min litt mer enn en standard 240 og. Siter Real muscles, real power! Prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=94304 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242-T6 Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Euro-tassen med ET-motoren da?Han må da ha klart og skifta det stab-staget bak snart, så han får slædda og ikke letta :D Syns noen uten 600HK bør vinne den konkuransen snart altså! Er da bare de med sponsorer i ræva (håper ingen blir fornæmet) som vinner Juli-treffet's breisladd... Vi stiller for store krav :p Som jeg skulle sagt det sjøl.... Siter Volvo 242 x00hk x80nm Volvo 242 Gr-A 350hk Volvo 242 Banebil 350hk Volvo 245 Turbo bruksbil x00hk http://www.volvo-racing.i2.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Det var liksom bedre tider det året som poffs vant sladden med gåsa, svenskene stilte med en kav opprusta 240 som døm hadde mista en grom motor i uka før og alt var herjing. Sist jeg så sladden var det såvidt jeg husker hverken volvo eller noen sierra med der.. Bare sånne sossete bøgplastbiler som folk har betalt altfor mye penger for. Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg