Reddevil Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Har en ulyd i min 91 mod 960. Det er automat på bilen. Når jeg drar til høres det ingen ulyd, men med en gang jeg slipper gassen etter gasspådrag blir det liksom en raslelyd i motoren. Noen som har erfart det samme eller har forslag til hva det kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 kan være noe så enkelt som en dårlig dynamo.. :) kom deg under "huven" og hør om lyden kommer når du bare "gasser" vanlig når bilen står i fri... enklere å lokalisere feilen da. Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Var ulyd i dynamoen på min 960..defekt lager. Pass bare på så det ikke er noe med registret å gjøre,sjekk strammerull og vannpumpe for å være sikker. strammerullen røyk på min motor en gang=24 skeive ventiler Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V940R6 Skrevet Juli 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 har hatt løs lambdasonde... raslet ved enkelte turtall da, verdt å sjekke det også Siter 940 Taxi-Edition = B6304FS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reddevil Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Her er mange tips! Skal se på dem alle. Takk skal dere ha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg