Gå til innhold

Hvor kjøpe orginale tåkelys til Volvo 740?

Ranger emnet


Summit88

Anbefalte innlegg

som tittel sier, hvor kan jeg kjøpe orginale tåkelys til Volvo 740?

det ene har glasset har begynt å slå ganske store sprekker:S så jeg må nokk kjøpe nytt glass eller nytt(nye)tåkelys. synes egentlig de orginale er finest.. noen som vet hvor jeg kan få tak i slike?

 

Håper noen kan hjelpe meg:-)

Tusen takk for svar:-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

prøvd og ringe dem? vet det står noen biler det som det kanskje er såne lykter på.

 

vis ikke så har sikert disse dem driver jo bare med volvo

http://www.asane-bilopphugging.no/

 

is du skal ha nye så måte det vel bli billia som kan få tak i nye da. kommer ikke på noen andre i farta

http://www.bilforumet.no/faq

 

Volvo 740Turbo Intercooler

volvo 240 gl-vinterbil-Solgt

volvo 240R (Prosjekt Bil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.9335

 

Hos BCB.no?

 

''Dette er det lyset som sitter originalt på noen 700,nede i spoileren.

kun lampe/reflektor med glass ,løs brakket (den opp til fanger)finner dere på 10.1998. For komplett sats med lampehus m.m.ta kontakt.''

 

Hmmm:P det må jo være dette, eller?:P Tusen takk for hjelpen;-) noen som er helt sikre på at det er dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
''Dette er det lyset som sitter originalt på noen 700,nede i spoileren.

kun lampe/reflektor med glass ,løs brakket (den opp til fanger)finner dere på 10.1998. For komplett sats med lampehus m.m.ta kontakt.''

 

Hmmm:P det må jo være dette, eller?:P Tusen takk for hjelpen;-) noen som er helt sikre på at det er dette?

 

Noen som vet om disse glassene leveres i par? eller må jeg betille 2 for og få 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår