Gå til innhold

Nissan Skyline GTR med Prøveskilt stoppet ved Alnabru

Ranger emnet


olehenri

Anbefalte innlegg

Som topic sier, HØRTE på politi radioen ( :P ) at de hadde stoppet en GTR ved alnabru, og sjekka opp fører ( født 84 ) og prøveskiltene på den, gjalt flytting oslo - drammen

 

aner ikke åssen modell det var, men ble jævla nysgjerrig, noen som vet noe?!?! ikke ofte man hører slikt på radioen :P

 

Dette var i dag, husker ikke helt kl.slettet :)

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som topic sier, HØRTE på politi radioen ( :P ) at de hadde stoppet en GTR ved alnabru, og sjekka opp fører ( født 84 ) og prøveskiltene på den, gjalt flytting oslo - drammen

 

aner ikke åssen modell det var, men ble jævla nysgjerrig, noen som vet noe?!?! ikke ofte man hører slikt på radioen :P

 

Dette var i dag, husker ikke helt kl.slettet :)

 

Heldigvis var det ikke meg denne gangen:P

Hilsen Dag fra CH

xHonda Prelude 98

xHonda Civic Type R 04

Nissan Skyline GTR R32 90

xLotus Elise MK2 02

Porsche 944 Turbo 87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, første jeg tenkte når han sa nissan skyline gtr var deg!

:D

 

Hehe ble litt redd selv, for hørte rykter om at det var en GTR som var i lillestrøm området som de leitet etter. Så var ganske så glad det ikke var meg de skulle ha tak i:).

xHonda Prelude 98

xHonda Civic Type R 04

Nissan Skyline GTR R32 90

xLotus Elise MK2 02

Porsche 944 Turbo 87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe ble litt redd selv, for hørte rykter om at det var en GTR som var i lillestrøm området som de leitet etter. Så var ganske så glad det ikke var meg de skulle ha tak i:).

 

what? :P Curb og jeg tok bilder av en skyline r32 i lillestrøm på fredag:P kjørte igjennom rælingstunnellen og omegn en del ganger:P hmm kanskje det er oss de leita etter? hmm

 

EDIT: så på kalenderen nå:P 30 var lørdag det ja;)

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

what? :P Curb og jeg tok bilder av en skyline r32 i lillestrøm på fredag:P kjørte igjennom rælingstunnellen og omegn en del ganger:P hmm kanskje det er oss de leita etter? hmm

 

EDIT: så på kalenderen nå:P 30 var lørdag det ja;)

 

Bilen min det PETE:) hehe

xHonda Prelude 98

xHonda Civic Type R 04

Nissan Skyline GTR R32 90

xLotus Elise MK2 02

Porsche 944 Turbo 87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møtt en sinnsyk rååååå svart skyline hver gang jeg har vært i nerhten av lillstrøm i dt siste. å den har kjørt i retning oslo drammen i alle fall..

kan dt være den? tror dt er en R34, mulgines breddet? masse styling, vinge, FET! vil gjerne ha mere info

 

SORRY OT

[v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

møtt en sinnsyk rååååå svart skyline hver gang jeg har vært i nerhten av lillstrøm i dt siste. å den har kjørt i retning oslo drammen i alle fall..

kan dt være den? tror dt er en R34, mulgines breddet? masse styling, vinge, FET! vil gjerne ha mere info

 

SORRY OT

 

tenker du har sett denne: http://forum.200sx-ogn.org/viewtopic.php?t=30303

 

eller? :)

--> Bilder av DIN bil? Send PM <--

 

Mine bilder

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår