Gå til innhold

Streetlegal I Lier

Ranger emnet


R 33 GTR

Anbefalte innlegg

sikker på at du kan koble opp launch controll på den da? det kan du nemlig ikke på vanlig smc, men det er mulig du har en pnp verson hvor dette er mulig.. ( skal ikke si det for sikkert) men på normal smc så kan du det ikke..

 

 

Jepp..det er et PNP board som sitter der..Forrige eier som monterte kjøpte den hos KRB om jeg ikke husker feil.Fikk vite at det er launch og anti-lag på den.

Nothing evolves without the Evolution.

2000 EVO VI T.M.E

x 2000BMW 330CI

X 1999 Forhøster STI

X 1998 EVO V RS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synd jeg ikke har 500,- til overs... skulle vært artig å stilt med Omega 3000 min der :D

 

Akser 0-100 på 7 blank ifølge kjørekomputeren

 

Bare å stille det. Har du opel, så har du 500 kr til overs. Må jo ha litt til overs til resveredeler.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å stille det. Har du opel, så har du 500 kr til overs. Må jo ha litt til overs til resveredeler.

 

hahaha!! VELDIG enig med deg der bamsemoms.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å stille det. Har du opel, så har du 500 kr til overs. Må jo ha litt til overs til resveredeler.

 

He he.. he...... he. Jammen meg en artig fyr du! Skulle hatt en schmekk på ræva! :knock: ;P

 

Men fra spøk til revolver.. det er venta mange folk, og fler kan det bli! Så er bare å komme å se på og evt legge igjen litt gummi der! Dette er noe som jeg har gleda meg til lenge :D

( )2006 Toyota Hiace 4x4

(x)1999 BMW 520i touring

(x)1979 Volvo 244

(x)1998 Opel Vectra B

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår