Gå til innhold

Herlig start på dagen......

Ranger emnet

stigare

Anbefalte innlegg

Fikk en herlig start på en fredag ja.. :(

Bilen min er på reg.reim bytte idag så jeg måtte låne bilen til min bror. (exylon på forumet)

Kom meg halvveis på jobb da jeg møtte en trailer som kom fort og veldig nær gulstripa. Lufttrykket (ellerno) av denne gjorde at panseret åpnet seg og smalt hardt i taket.

Dette endte med bøyd panser, knust frontrute og tre fine små bulker i taket samt en rime etter fronten av panseret over hele taket....

Det verste jeg noen gang har opplevd med en bil må jeg si. :(

Og veldig kjipt siden det ikke var min egen bil, og at bilen er til salgs og at han endelig hadde fått kjøper på den...

Har mest lyst til å bare grave meg ned akkurat nå.... :o :eek:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Don T

Slik som kan skje det vettu Stig Are...

Synd med bilen, men forsikring ordner vel det der greit så.

Gikk jo bra med deg skjønner je. Også var det bare en "gammel" Audi... he-he

:cool:

Ja det gikk greit med meg. Klarte da å holde bilen på veien og stoppe.. men ja det var ikke helt greit. Mørkt ute og plutselig PANG! jeg ser ingenting.... skjønte ikke helt hva som skjedde med en gang.. kunne gått verre ja.. :)

Gammel audi ja.. men kjett uansett.. men det ordner seg vel tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Precious

Sinnsykt kjipern, men du rakk ikke ta reg.nr til lastebilen? :P hihi.

Eller bevisste dette en svakhet ved bilen?

Ja jeg rakk jo virkelig det. Nei jeg hadde nok med å prøve å holde meg på veien jeg.

Morsomheter kan dere holde dere for gode til i denne posten.

Sett dere inn i situasjonen selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by ThAMaZTeR

jada, vi føler med deg.. :) bare vær glad det ikke var din egen... :D du kunne tatt en rally spesial da, og kjørt hele veien med panseret slik... bare kikket ut av sideruten... så det på rally på nrk en gang i tiden.. hehe..

Det var min bror sin bil så det hadde nesten vært bedre om det hadde vært min egen. Å låne bil og dette skjer er ikke noe gøy i det hele tatt.

Kjørte langt nok med panseret åpent syns jeg.... var ikke akkurat noe bra sikt.. men nytt panser er straks bestilt og frontrute går greit. Så det ordner seg. Men det er jævli kjett uansett utfallet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by SeVen

Føler med deg!

Du må ha hatt utrolig uflaks. Men tror egentlig du skal være glad for at det ikke var bilen din. Da reparasjonen ville kostet 10x så mye på din.

Vis du vil så kan jeg eventuelt sette deg i kontakt med folk som fixer skaden. Eventuelt samme karen som ordna din.

Ja jeg hadde veldig flaks egentlig som i det hele tatt klarte å holde meg på veien.

Det som er det verste er nok bulkene på taket. Ny frontrute og nytt panser er greit. Men det ble 3 fine bulker på taket som er det verste.

Om du kunne høre med noe kontakter av deg hadde dette vært flott!! TUSEN TAKK om du klarer det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider