volvo-peer Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 noen som kan lakkere en bil for meg.pusser og skaffer lakk selv.må gjøres i lakk boks Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Har fått inntrykk at Olsen Billakk i Fredrikstad gjør ting svart... Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 noen som veit noen pris? kan få det for 5-6 tusen av en jeg veit om. men er det ikke litt dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 ingen som kan lakke en 240 for meg i østfold? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heiko Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Hvis du får en hellakkering for 5-6 tusen, så bør du takke ja. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Ja, lett. Billakkering for moped-pris. Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dessection Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Hellakkering for 5-6 tusen kan umulig være gal pris. Lakk får du jo for rundt 1000,- literen uten rabatter osv, og klarlakk for rundt 250,- litern. Hvis de grunner, lakkerer, og gjør en skikkelig jobb, og gode lag med klarlakk så ville jeg jublet over å få det for 5-6tusen. Selv regner jeg meg 5-6tusen bare for fangere, panser og fremskjermer på bilen. Å da plukker jeg de av å leverer de inn... Siter Fiat Scudo 2.0 10mod VW Transporter T4 2.5TDI 01mod VW Golf CL G60T 83mod - Lowrider! Audi 200 20v Turbo Quattro Avant 90mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Juli 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 da kommer jeg til å takke ja..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 jepp da snakker jeg snart med lakkereren jeg Per så fikser vi dette :D han har vært lakkerer men ble løsemiddel skadet så han ble trygda. men nå som det er så gode masker og få så lakker han når noen spørr til en rimelig penge :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-peer Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 det høres bra ut ole.gleder meg veldig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg