Gå til innhold

Problemer med sentral lås og vindu

Ranger emnet


Hassa

Anbefalte innlegg

Hei. Igår så fikk jeg f*** ikke lukket igjen vinduet på min side..Veldig kjekt i og med at det begynte å pøs regne på vei hjem fra jobben :/ Pluss at sentral låsen ikke fungerer(den knappen til å trykke på, står stille i hodet mitt nå så husker ikke hva den heter),men hvis jeg vrir om nøkkelen i døra så fungerer sentral låsen. Det er dårlig batteri på den knappen til sentral låsen, men testet med ett litt tynnere batteri(Like lang , men bare tynnere diameter på batteri)som var bra, og det funket heller ikke, knappen lyste jo men ingenting på bilen reagerte.

Har sjekket gjennom allt av sikringer og diverse annet som jeg bare så fort igjennom. Hører at motoren til vinduene fungerer, men det gjør kanskje ikke "styre enheten" til vinduene?

Men i og med at både sentral låsen og vinduene gikk likt, så det er nok ett problem som har skylden for at disse to tingene fungerer.

Ble litt surrete det innlegget her, men får håpe en eller annen av dere har hatt det samme problemet, eller vet hva det kan være?

Kan det være det batteriet?Er ett sånnt spesielt batteri som jeg ikke har funnet noe sted hittils ihvertfall.

 

Takk til de av dere som svarer :D

 

Mvh

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Comfortstyreenheten ligger i dørken foran førerstolen på disse bilene, ville sjekket denne for irrede kontakter og i tilegg er det noen koblingspunkter som også ligger i dørken der som bruker å irre.Ellers er jo en diagnose hos VW eller med vag-com å anbefale...

 

Takk for svar! Skal sjekke det ut etterpå =)

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får du lukket vinduet hvis du holder nøkklen i låseposisjon noen

sekunder?

 

Testa det her om dagen ja, fungerte ikke. VELDIG merklig at det ikke fungerer, for det går strøm på alle ledningene, den er godt jordet. Ikke en sikring i sikrings boksen som har gått. Har byttet batteriet i den fjernstyrte sentrallåsen, skrudde opp hele døra, og ikke en ledning som satt løst, eller som det var noe galt med..H********s elektriske møkk..Er det en ting jeg hater med biler, så er det det elektriske.

Hører at det klikker i alle vinduene når jeg prøver å ta de opp, men ingenting skjer. Må være noe kødd med styreenheten da kanskje? merkelig at det skal skje sånn uten videre men..

Irriterendes og typisk at det skal regne som ett helvette nå som jeg ikke får opp vinduet..Er så typisk at jeg har sånn uflaks.

 

Mvh :D

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

 

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår