cy3erthug Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Siden vw/audi henger litt etter på handsfreeadapter til nyere mobiler, så finnes det nå et alternativ. Siden de fleste nyere mobiler kommer med Bluetooth så kan man bruke noe som kalles for rSAP cradle. Dette er helt nytt og de fleste vw/audi forhandlere har desverre ikke fått så mye informasjon om denne. Møller Trondheim klarte å gi meg svar på pris og ca. leveringstid til min A4 2002. (jeg hadde delenummer selv) jeg tror det bare er 1 type som passer til alle bilene som har interrigert Handsfree i dashbordet på bilen. Delenummeret på rSAP adapteret til min bil fikk jeg fra http://www.paragon-online.de da ingen andre har fått noen oversikt for dette ennå. Jeg anbefaler at dere tar kontakt med Paragon for å få delennummeret på adapteret til din bil (hvis det er flere typer) så får dere pris med en gang fra Vw/audi forhandlere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattromaster Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Siden vw/audi henger litt etter på handsfreeadapter til nyere mobiler, så finnes det nå et alternativ. Siden de fleste nyere mobiler kommer med Bluetooth så kan man bruke noe som kalles for rSAP cradle. Dette er helt nytt og de fleste vw/audi forhandlere har desverre ikke fått så mye informasjon om denne. Møller Trondheim klarte å gi meg svar på pris og ca. leveringstid til min A4 2002. (jeg hadde delenummer selv) jeg tror det bare er 1 type som passer til alle bilene som har interrigert Handsfree i dashbordet på bilen. Delenummeret på rSAP adapteret til min bil fikk jeg fra http://www.paragon-online.de da ingen andre har fått noen oversikt for dette ennå. Jeg anbefaler at dere tar kontakt med Paragon for å få delennummeret på adapteret til din bil (hvis det er flere typer) så får dere pris med en gang fra Vw/audi forhandlere. Hei.Jeg lurer på delenr og hva prisen ble hos møller?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EyeLid Skrevet Mars 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2009 Ja da lønner det seg vel å ta kontakt med det tyske firmaet, slik det står skrevet i posten? ;) Siter innehaver av ableitet.no; Audi Sport, Rallye & Racing Quattro host av twenty S1; Audi Sport Quattro S1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg