Housey Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 detta blir knall! fikk gjort litt på en økt fra kl var 14 til kl var 20 i går! tok på det gitt, ble brukt MYE tynner!! driver og fjerner al dritt og slik i gulvet på bilen!! møe asfaltmatter der gitt Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 Dagens tema. gulv.. fjerner asfaltmatter og slik dritt. disse var søkk våte ogtrengs og fjernes! gjort litt på alt på det første bildet her. fikk ikke tatt bilder fra FØR jeg starta pga en smart liten satan (meg) hadde glemt og SKRU av kameraet sitt ett par dager. så det var STRØMTOMT (BLÆH) uansett, dagens utgangspungt: progresjon: slik så det ut da jeg fant ut at tynneren hadde knerta nok hjerneceller til at ting gikk rundt av seg sjøl Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 samt 2 "rust" bilder er litt rust rundt hulla her. men ikke mer enn det. i det hullet på nederste bildet er det helt fint under, dog litt asfaltplater som har funnet veien ned der da Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Det der er værre og kjedeligere enn å skrape kitt fra understellet, og det sier litt ;) Men kjør på :D Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 ny dag, nye bilder! blir mye bilder avdette men.. er vel bilder som er tingen! uansett.. fått drivi på litt i dag og! fått bort dashbord, ledningsnett og varmeapprat, har igjen styresøyle og pedalsett! men haster ikke! driver og skraper ihjel meg! alt av asfaltplater og slik isolasjon var inntrukket i vann, så dette må bort! fant og et rusthøl i gulvet! eneste jeg har funnet hittentil! er ikke store saken, men bilde av dette under: og her kommer det fler bilder av mye anna rart og! 'null rust nedi her.. heller ingen rust inni kanaler! og det er jo strengtatt bare bre :) er et sant SLIT og skrape og hugge av detta her! sinnsykt slitsom og kjendelig jobb blir mye dritt av dette.. dette er bare fra dagens økt. har rydda bort 3 ganger så mye Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brille2k Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Ser bra ut.. hva har du tenkt til å bruke der all den dritten du har skrapa bort har sitti da? Siter Min Link om mitt prosjekt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=771629#post771629 Mine Modell Biler... http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1735563#post1735563 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2007 får vel kjøpe noe A-plate og legge på tenker jeg! må bort pga dritten jeg har skrapa bort har vært inntrukket i vann! og da må det bort før det begynner og ruste! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 enda mer gjort nå gitt.. driver fortsatt og skraper til jeg blir gal jeg.. enda ikke kommet over noen rust av noe fare i grunn.. så det er bra :) velger og fjerne kittet like så greit, så kline på epoxygrunning.. her er iallefall NOK noen bilder.. må jo være kjedelig med så mye bilder? er er hjulbrønn foran "midlertidig" grunna med zink grunning. denne vil bli vaska av og bytta med epoxy når jeg er klar til å ta "alt" foran, dvs begge hjulbrønner samt motorrom.. blir ikke noe som kan taes av tynner her gitt! hvilket da zink-grunning blir.. samt shit, different angle motorrom min gode venn. biltema slipeting.. 22 000rpm med negerkuse.. det går jaggu unna bruker dog ikke neger-kuser før etter jeg har skrapa.. bruker litt lang tid pga tykkelsen på kittet dempertårn. begynner å bli "ferdig" Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 dette ser knallbra ut!! Ikke nøl på bildene altså, the people love it! Gleder meg til å se denne ferdig ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 takk for det! tar nok ei stund til denne er ferdig da! ikke noe som haster. tar ting sånn litt etter litt :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Juli 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 man kan ikke ha hastverk når man jobber med gamle biler :) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2007 lite eller ingenting gjort.. sausa inn ene vangen i bengalakk.. men dette blir borte igjen.. fikk bare lyst til å prøve av en eller annen merkelig grunn Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet August 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 8, 2007 miniupdate vel. skraper og skraper meg halvt i hjel. ferdig med ene hjulbuen, er i gang med den andre (og da har jeg igjen de bakre !!!!!) samt undersiden av bilen :( blæh! jaja .. greit og gjøre det skikkelig første gangen :) uansett.. kjører på med noen bilder jeg :) har absolutt INGEN skruktur på hva jeg gjør.. tar litt i ei hjulbue nå. og litt i mottorrom samt litt inni nå og da.. jaja.. par måneder så er jeg nok ferdig med skrapinga :) her er da deler av motorrom skrapa og "midlertidig" grunna her er ett fra inni. begynner å bli ferdig med torpedoveggen nå :) ps: puta er JÆVLA god og ha den faktisk :) venstre hjulbue påbegynt og halvferdig.. ser bra ut hva rust angår.. litt std rust er det jo vanligvis er det rust i denne falsen, men var dog ikke det her gitt :P:P lite oversiktsbilde bare mer oversikt RUST!!.. vanlig plass for 2'ern og ruste på.. heldig som jeg er, så er det kun på den siden der, ingen hull eller noe, så her er det bare å gå på med sand så forsvinner nok denna krokan glasseringa der relativt greit :) sause på med skikkelig rusthindrer etterpå samt god grunning og tynnstoff litt rust rundt festet til tuta, men igjen, fram med sand (skal kjøpe inn ca 100kg nå snart, så har jeg litt å drive med.. gleder meg til det... nei.. sandblåse er fælt kjedelig minimalt med rust her, såvidt det har starta og ta litt i overflaten. men det går nok bra kanalene er heldigvis RUSTFRIE! skjeldent syn akkurat det Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg