Housey Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Starter like greit en ny tråd jeg! ting har utartet seg siden jeg startet den forrige tråden med prosjekt! uansett. har nå fått et nytt karosseri som jeg skal bygge videre på! karrossen er i GOD forfatning,svært lite rust, bare litt i bakre/indre hjulhus bak begge sider! men det er greit! Karrosen (dette har jeg blitt fortalt, men vet ikke om dette er sant helt enda, da ikke alle papirer er helt i boks) golfen er 90 mod GTI TURBO, er det jeg har blitt fortalt skal være 1 av totalt 15stk i norge som er "trimmet" ved ankomst til norge av Mikkelsen's. var et "oppgitt" prosjekt, som jeg kjøpte skallet av i dag for den nette sum av. 1000,-! Om noen har info ang disse mikkelsen's turbo GTI'ne så ønsker jeg dette velkommen! uansett, her er noen bilder av "skjønnheten" .. ser ikke så bra ut, da det mangler en del deler! sånn som at det ikke finnes understell. mangler panser, frontrute og interiør! men helt greit. var på jakt etter et godt utgangspungt så da er det OK for meg :) åja.. bildene ja.. er jo det dere vil se. crappy bilder, hadde bare med mobilkamera! men blir bedre bilder etterhvert Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mondeo4x4 Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Gratueler med toft prosjekt... Mangler deler? trur da det skal være og oppdrive deler til golf. dersom disse "prosjekt" bilene ikke hadde "specials". (men hvem vet?) løkke tel. Siter 08 passat blue, GII syncro, A3 1.8T, corrado g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 deler har jeg i fleng! er ikke så mye spess med denne egentlig, bare at den er godkjent med 160hk / 210?nm på vanlige 8v bremser :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 sikkert ikke et dårlig utgangspunkt det der:) Hvilke planer har du for denne golfen da? Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 16vt med datasprut. blir en lekebil :) ny lakk og fjerne alt av rust (svært lite) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dansken Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 nice dette kan bli tøft =) Siter BMW 525 D E 61TOURAN TID Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Ser ut som et bra utgangspunkt. Du har hvertfall litt arbeid foran deg nå:P Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 29, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 nok av arbeid, men det er bra! så har man noe å gjøre og :) blir et langtids prosjekt.. første del nå er å få'n rullbar og få rydda den ut. så fjerne rust og alt slik, så kommer motoren :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 da har man vært en kort tur nedi værste idag. fått bilen på bukker og sett litt nøyere på den! er noen små bekymringer, men regner med at det går bra :) her er "bekymringene" rusta i bakre hjulbue høyre side: rusta i bakre hjulbue venstre side: Rust i oppheng? til tank: Rust/utbytta del i A-stolpe venstre side, blir å bytte ut dette da det ikke er helsveist og har gått rust i dette: Rust i bunn av a-stolpe venstre side: Ut i fra dette så ser karossen relativt grei ut! ikke noe store greier i grunn! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 slenger med noen bilder fra en liten tur i værste i dag fortsetter.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 fortsetter.. Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T_A_H Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Du har noe arbeid, men blir knallbra! Og skamrå den bobla i bakgrunn!! Siter Mvh Tore VW Golf II Vr6 prosjekt VW 411 variant: Fram i lyset etter golfen =) 79' Golf LD, søndagsbil VACN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 den bobla i bakgrunnen er en 56 oval :) som det pusses på for harde livet slik at vi får kasta på den litt lakk :) den blir.. GUESS WHAT! SVART! :) haha uansett.. har en del jobb foran meg, men ser ikke på det som noe problem da! bare ser fram til det jeg! Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Lykke til ;) Henda fulle med arbeid er bare bra:) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg