Viking067 Skrevet Juli 25, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2002 ....runker og tar en røyk!!!!!! Men siden jeg ikke røyker så...................... Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Juli 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2002 Originally posted by Viking ....runker og tar en røyk!!!!!! Men siden jeg ikke røyker så...................... haha endelig var den en som sa sannheten... haha! ;) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
suggen Skrevet Juli 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2002 Her er det vel en som er på jakt etter mere moro..... Siter '93 mercedes 320TE '03 peugeot 206sw '68 white M6 '64 amazon HGV osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ost Skrevet Juli 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2002 Originally posted by Viking ....runker og tar en røyk!!!!!! Men siden jeg ikke røyker så...................... Jeg røyker heller ikke... Nuff said! :cool: Er alltids noe veldig viktig å finne på! Ligge på sofaen og se på TV. Spille meningsløse spill på PC, kalkulator og mobil. Mye tid går med på annet unyttig datatull også. Bilen blir det sjelden gjort noe med, selv om det er mye jeg kunne tenkt meg å ha gjort... :rolleyes: OZzzt Siter OZzzt zzzz 93 Audi S2 coupe - Powered by ES-tuning http://www.team-quattro.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2002 Ligger på sofaen og tenker på nyttige ting man burde ha gjort... Spiller og sover! Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Juli 26, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 26, 2002 Originally posted by EvolutionVII Hva gjør man når man kjeder seg SKIKKELIG? Kom med bra forslag nå, så ikke hele natta går til spille.. kiddie drar bort på rånerplassen på strømmen og henger der... stikker på minuttburger i lillestrøm og kjøper kebabmiddag. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche924 Skrevet Juli 28, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2002 Håkon A: At du får ha større avatar enn oss andre er feigt:D Når jeg kjeder meg så er jeg her inne på bilforumet.net. Siter Terjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg