Revolvo Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 hei. gjelder enthusia til ps2. nå har jeg kjørt alle 18 stegene i driving evolution og vunnet rundt160 biler i enthusia live. hva skal skje etter dette?? i driving evolution fikk jeg jo kjøre rally og alt som var, men nå står d liksom stille her. takker for svar Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 ingen som har dettte spillet som kan svare meg?? Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krsve88 Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Der se.. Har slitt med å komme inn på forumet for å hjelpe deg ut av denna knipen.. For å åpne flere bilklasser , må du ha 100% på hver av driving evolution prøvene. Dette kan være frustrerende og kjedelig men man vinner da alle bilene for hver klasse.. Etter hva jeg skjønner så har du igjen å vinne A klasse bilene og rally/racing bilene? Ett lite knep for å åpne flere rallybiler er å velge kjøring mot motstander (ikke karriære) på f.eks ørkenbanen med en rallybil. Noen ganger møter du en rallybil , da det vil komme ett tegn av en nøkkel over turteller og speedometer på bilen. Da er det viktig at du ikke krasjer , eller tar restart da du har sjansen til å vinne bilen du kjører mot. Siter Volvo 242 2,8 Rallycross Volvo 940 veibil X- Peugeot 206 XS rallybil X- Seat Ibiza Rally Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juni 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 tusen takk for svar;) blir noen frustrerende timer med banning til da...;) er faen ikke like enkelt alt d der, vertfall ikke med de 300km/t bilene. Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 krsv88: har du minne jeg kunne kopiert eller kjøpt for en liten penge? noen andre?... betaler godt;) Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg