Sikaflex Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 er de en slite del som vil bjønde å svikte med åra? normalt å skifte? Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Det er ikke potensiometer på annet enn femmer og seksermotorene. Rødblokkene (med unntak av B204FT/GT) har bare en bryter på gasspjeldet. Det hender også at dem går, ja. Står noe om dette i servicebøker, at den skal lage en klikkelyd ved så og så mye pådrag på spjeldet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Det er ikke potensiometer på annet enn femmer og seksermotorene.Rødblokkene (med unntak av B204FT/GT) har bare en bryter på gasspjeldet. Det hender også at dem går, ja. Står noe om dette i servicebøker, at den skal lage en klikkelyd ved så og så mye pådrag på spjeldet. grett nokk kall de en bryter.. har oma de .. men kan ikkje sei eg blir så veldio klok på de Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Er bare en bryter på Motronic og LH jetronic. Bare å bruke multimeter å måle motstanden ved åpen vs lukket posisjon. Er ikke no mikkmakk her! Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knut Inge Skrevet Juni 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 Er jo 3 posisjoner: -Ubelasta(tomgang) -Delbelasta(vanleg kjøring) -Belasta(full gass) Siter Volvo 740 1986mod.-B230A(B230FT) Motorhispania Furia 2002mod Suzuki zr chopper 89mod(solgt) Honda pxr(borte) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Er jo 3 posisjoner: -Ubelasta(tomgang) -Delbelasta(vanleg kjøring) -Belasta(full gass) Full gass er vanlig kjøring ;) Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sikaflex Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Er bare en bryter på Motronic og LH jetronic. Bare å bruke multimeter å måle motstanden ved åpen vs lukket posisjon. Er ikke no mikkmakk her! motoren e litt ustabil på tomgang når den er varm.. å når den er kald er denn langt fra go.. å vist jeg kjører den på åver 3000 ei stud ,, blir tomgangen sirka 2000 etterpå.. peiling på ka som kan være gale? Siter Det finnes ikke noen problemer bare nye løsninger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 er nok ikke tps-en trur jeg :) Men måten du kan sjekke den er som følger: koble svart på - på batteriet koble rød på - på batteriet Sett multimeteret på dc (vanlig bil-strøm) mål på svart med svart og på hvit med rød kontakt på multimeteret, og vri på tps-en og se om det skjer noe :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.