Gå til innhold

Min BMW E36 328i Coupé

Ranger emnet


Frodo_

Anbefalte innlegg

18 år og 328...ikke verst som begynnerbil :) Bare ta det forsiktig, bli godt kjent med bilen og kreftene i bilen før du utfordrer sjåføregenskapene dine ;)

 

Hehe nei den går vel egentlig altfor godt for mine kjøreegenskaper enda.. Men tar det litt med ro så det ikke går galt! :) Nå skal jeg melde meg inn i BMW Car Club Norway også ;)

[o] BMW E46 320cd Coupé

[x] BMW E36 328i Coupé[/url]

[x] BMW E34 520i/527i

 

Keep it clean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er meget godt miljø i BMWCCN, og det er hyggelig med nye medlemmer :D Men det er endel "bilnerder" der, for å si det sånn :) Ikke la deg skremme!

 

Har faktisk vert med på treff før med gjengen fra Hordaland, så vet litt hvordan miljøet er ;) Greit med folk som vet en del da!

[o] BMW E46 320cd Coupé

[x] BMW E36 328i Coupé[/url]

[x] BMW E34 520i/527i

 

Keep it clean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med finfin bil! =) 328'n har en nydelig motor!

 

Men som doktorn sier, går fortere galt en man aner, å når man minst aner det! ;)

 

Been there done that i en e36 325 Coupe.

 

Takk!

Jepp, merka det igår da det var dieselsøl eller noe i rundkjøringa. Glad jeg bare hadde 20-30km/t for å si det sånn! :heyyou:

[o] BMW E46 320cd Coupé

[x] BMW E36 328i Coupé[/url]

[x] BMW E34 520i/527i

 

Keep it clean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Liten update...

 

Bilen har hatt en tur i grøfta, ikke store greiene, men nok til at radiatoren har fått seg et kakk og ikke lenger holder tett. Ny kjøpes imorgen og monteres til helgen. Frontfangeren er også delvis tatt, så nå må jeg få fortgang med å lakkere delene jeg har fått fra koed. ;)

 

Ellers har jeg fått montert KW Inoxline V.2 coilovers, men sliter litt med at justeringen bak synker av seg selv. Fant også ut at tårnlagerene er dårlige og blir byttet med Powerflex-foringer om dette finnes... Bilder kommer til helgen.

 

Har også fått vinterdekk på Motorsport felgene ;)

[o] BMW E46 320cd Coupé

[x] BMW E36 328i Coupé[/url]

[x] BMW E34 520i/527i

 

Keep it clean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grøfta? Hva skjedde? Du må jo holde deg på veien gutt, ellers gir du mer liv til alle fordommene til 18 åringer med BMW ;)

 

Det du sier med tårnlagrene...jeg tror ikke Powerflex fører disse. Men en kjent mod her er å kjøpe E46 M3 tårnlagrene. De passer rett på.

Bilforumet.no
Administrator
-96 BMW 328i Touring
x -92 BMW 318iS Coupé

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var original m-tech front og m-tech lister montert. Bakrutesenker og spoiler er også lakkert og vil monteres i nærmere fremtid.

 

Glemte selvfølgelig å ta med kamera til stavanger, så bilder kommer til helgen. Ble veldig fornøyd :)

[o] BMW E46 320cd Coupé

[x] BMW E36 328i Coupé[/url]

[x] BMW E34 520i/527i

 

Keep it clean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår