Gå til innhold

Min BMW E36 328i Coupé

Ranger emnet


Frodo_

Anbefalte innlegg

pene bak lykter var ikke så bra bilde av grillen da.

 

Kan legge ut et bedre bilde etter gatebil. I kveld så gidder ikke stresse med det. Metallica-konsert før gatebil så :partyon:

[o] BMW E46 320cd Coupé

[x] BMW E36 328i Coupé[/url]

[x] BMW E34 520i/527i

 

Keep it clean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 130
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har tenkt å kjøpe nye felger med tiden og lurer på disse dimensjonene bak: 10x17 med 245/35/17 eller 255/35/17 dekk, men trengs det da valsing for at ikke dette skal subbe? Tenker da på godkjenning med senkesett. Har tenkt å kjøpe coilovers og senke 30mm bak og 50mm forann.

 

Forøvrig har jeg tenkt på 8.5x17 foran med 215/40/17 dekk.

 

Og hvilket innpress må jeg ha på felgene foran og bak?

[o] BMW E46 320cd Coupé

[x] BMW E36 328i Coupé[/url]

[x] BMW E34 520i/527i

 

Keep it clean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt å kjøpe nye felger med tiden og lurer på disse dimensjonene bak: 10x17 med 245/35/17 eller 255/35/17 dekk, men trengs det da valsing for at ikke dette skal subbe? Tenker da på godkjenning med senkesett. Har tenkt å kjøpe coilovers og senke 30mm bak og 50mm forann.

 

Forøvrig har jeg tenkt på 8.5x17 foran med 215/40/17 dekk.

 

Og hvilket innpress må jeg ha på felgene foran og bak?

 

 

kansje kan hjelpe deg litt med og si jeg kjører 17 40 235 som subber da jeg senka bilen 40 bak /60 jeg vurderer og valse masse :P hehe

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E36 har ET 42

 

Det kommer ann på hvilket innpress det er på felgene du skal ha!

 

Kommer helt ann på modell og hvilke felger det er. Forskjell etter bredden på felger og diverse ting. Jeg har har hatt orginal felger med ET 46 og 47. M3 har forskjellig foran og bak.

 

Orginalfelger og orginalinnpresset til 3-serien suger forresten. Bilen ser mye bedre ut og får faktisk bedre kjøreegenskaper når man får felgene litt lenger ut.

 

De fleste uorginale felger har rundt ET35 og det passer mye bedre til den bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer helt ann på modell og hvilke felger det er. Forskjell etter bredden på felger og diverse ting. Jeg har har hatt orginal felger med ET 46 og 47. M3 har forskjellig foran og bak.

 

Orginalfelger og orginalinnpresset til 3-serien suger forresten. Bilen ser mye bedre ut og får faktisk bedre kjøreegenskaper når man får felgene litt lenger ut.

 

De fleste uorginale felger har rundt ET35 og det passer mye bedre til den bilen.

 

det kan du ikke mene få felgen legere ut mot hjulbua? høres veldig galt ut når man subber med 17 tom. ville vell hatt noe som gikk litt inn kansje, u ann sett er det best og valse tror jeg.

Bmw 318D 2010 4D 

Bmw 520i 2000 Stv. (solgt)

Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)
Bmw 318ic 03 (Solgt)
Bmw 318 is 95 (solgt
Bmw 518 i 84 (solgt)
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår