FX2000 Skrevet Juli 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 jeg får se om det er blokka ut på den nye rx'en først.. trenegr ikke 2 sett.. hva koster det foresten? Mvh Fredrik Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Koster ikke mer enn en 200-lapp... Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 Vært og handla meg sprøyte og stæsj i dag, så blir fort lakk nå :) Kommer snart med bilder. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 Har nå gått over bilen på de fleste steder med 800-papir. Skal gå over med 1200 på grunninga. Block off plates til motoren er kjøpt på ebay - venter bare på posten. Støtfangeren bak var rusten og fæl, så den skal sandblåses og lakkes. Lettere sagt enn gjort, fordi noen av mutterene satt sykt vanskelig til. Fikk til slutt fila over skruen. Litt action photos: Sveiser hullet i støtdempertårnet. Skrudd ut lykter og bakfanger. Tok sykt lang tid å få av støtfangeren. Banna og skrek lenge :happyhappy: Men det gikk til slutt. Ikke pen.. Tauekrokene er også tatt av og skal sandblåses. Glemte å ta bilde av dem. Kom gjerne med kommentarer! :) Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SHN-Motorsport Skrevet Juli 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2007 najsnajs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 weigth reduction da :P hehe Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 Det skal nok på igjen ;) Kjedelig at bilen blir skeiv hvis noen trøkker til meg i rumpa. Kommer med flere bilder senere i dag. Kom gjerne med flere kommentarer :) Setter veldig pris på om noen ønsker å bidra med deler eller noen kroner. Er student, så har ikke veldig mye kroner å rutte med. Paypal: jarbra@gmail.com. Ta kontakt på PM dersom du har noen deler du vil donere. Alle bidrag går selvfølgelig rett til bilen, og blir satt veldig stor pris på.. :chicken: Det var dagens tigg! Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juli 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 hehe det for holde at jeg donerer noen ubruklige deler når jeg kjøper den andre rx'en :P hehe Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2007 Ja, håper jeg kan få interiøret bak av deg :) Regner med at du ikke trenger det? Gladmelding forresten! Fikk fyra motoren nå, klokka halv 4 på natten!! Satt sammen innsug og alt nå. Må få justert litt diverse, og den trekker litt luft ved luftpumpa, men har jo bestilt block off plater. Takk til Jonas og Chris for skruhjelp :) Ble rimelig intenst fra 1 til halv 4! :D Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet Juli 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2007 Fikk en liten pakke i posten i dag, blir nok montering av blokk off plater i morgen :) Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 ta bilder før og etter a blir så jævlig mye penere med blokkoff plates Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 2, 2007 Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 ble de montert eller? skal du lakke de svart også? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarbra Skrevet September 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2007 Lenge siden jeg har oppdatert nå.. Kommer med en oppdatering i mårra. Skjedd litt annet og. Siter 1986 Mazda RX7 Turbo Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 3, 2007 Rapporter Share Skrevet September 3, 2007 best for deg :P hehe Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 and the big update? Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg