Baldrick Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Begynner å haste å finne ny bil da det er svært vanskelig å kun ha en bil når vi egentlig har bruk for to, trenger derfor tips til aktuelle biler. Den MÅ være rustfri og tilnærmet strøken og helst ikke kjørt for langt, alder spiller derimot ikke så stor rolle. Har lyst på en tøff bil, men ikke "rånete/harry" bil, dvs jeg kan godt ha den skamsenket og med store hjul, men for mye plastikk er uaktuelt. Har mest lyst på en strøken Golf 1, men de finnes utrolig få av. Golf GTI 16V eller G60 er andre kanidater, men finner ikke noen veldig gode kanidater selv om jeg har trålet alt jeg kommer over av annonser. Corrado kunne jeg kjøpt, men de er stort sett for dyre og i for dårlig stand. Utenom VAG er jeg også veldig åpen for andre forslag. Bør gå bra og/eller være billig i drift. Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Går en Polo g40 her i bergen som er tilsalgs.. tror eieren skal ha 40k for den, den er godkjent ombygd, men ikke strøken... Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Er en G40 til salgs her også, men den skal de ha 80.000 for!! Har du mer info om den? Er den langt ifra strøken, hva er galt? Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Har vært lakket om igjen, men ikke så veldig pent.. noen bulker her og der.. litt anntydning til rust Motor og gir tror jeg skal være veldig bra Har vurdert den selv.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antivakumtrollet Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Hva med en Mercedes 190? Får en meget fin 190 til den prisen, er jo en dønn strøken bil hvis du får senka den og satt på et sett gromme felger. Kan jo også få en Audi 80/90 til den prisen, og de kom jo med helgalvanisert karosseri, så du slipper jo å bekymre deg for rust ihvertfall.. Siter Mercedes C200 Espirit 95-mod (x) Mercedes 190E 2.6 87-mod (x) Mercedes 190E 2.0 87-mod (x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod (x) Mercedes 230CE 89-mod (x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod (x) Mercedes 190E 84-mod (x) Peugeot 205 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Dersom 190E må det ihvertfall være en 2,3 16 e.l. men finner ikke så mange spennende av dem heller på markedet. For at en Audi 80/90 skulle vært aktuell måtte det har vært det gamle karoseriet og Quattro ombygd med turbomotor. Men dersom noen skulle ha en Audi 80/90 med f.eks. S2 motor er jeg veldig interesert i dette! L I N K E R ! ! ! ! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Oktober 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Sitat Originally posted by Baldrick Dersom 190E må det ihvertfall være en 2,3 16 e.l. men finner ikke så mange spennende av dem heller på markedet. For at en Audi 80/90 skulle vært aktuell måtte det har vært det gamle karoseriet og Quattro ombygd med turbomotor. Men dersom noen skulle ha en Audi 80/90 med f.eks. S2 motor er jeg veldig interesert i dette! Kom akkurat på at en Vectra 2000 kanskje også kunne vært noe, men det å finne en Vectra uten rust er vell tilnærmet umulig:D L I N K E R ! ! ! ! Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg