raz Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Jeg var ute og kjørte med golfen her om dagen,plutselig da jeg skulle parkere så døde bilen ut,tenkte at det kanche ikke var noe problem,så etterpå kjørte jeg videre en stund,men så når jeg skulle slippe av en kompis å kom ned på lavt turtall så døde den ut igjen. Så dro jeg hjem for å finne ut av det, men den starter når den står stille men med en gang jeg begynner å kjøre sakte frem eller rygger så dør den ut,jeg kan kjøre med den vist jeg har høyt turtall, det er det jeg syns er så rart. Så den lever på høytturtall men dør ut på lavt. Bensinpumpen har hyrlt i en stund nå,kan det være den som har tatt kveld nå? vil problemet bli fikset vist jeg skaffer meg ny bensinpumpe. Eller er det noe annent som har blit ødelagt? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 ingen..Er det ikke noen her som har hatt lignende problem å som kan hjelpe meg? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Javad Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Jeg skal være helt ærlig! Sånn skjedde engang med en mercedes også byttet vi Bensin Filteren...husker ikke godt! men det var ikke det! Så skiftet vi pluggene på batteriet også funket han bra igjen! Ta ut bensinfilteren og rens det litt! se om det hjelper... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Juni 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 oki..får prøve... noe flere inspill? Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Sjekk pumpene dine. både i tanken og under. hvis pumpa er gåen så er det rart at den skal funke på høyt turtall. er som regel omvendt. Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raz Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 fiXa;) Siter Kjør hart kjør me stil gjør GTI bil...:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remster Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 kanskje dele løsningen med resten av forumet så andre som har lignende problem evt kan løse sitt lettere uten å måtte starte ny tråd? Siter Prosjekt Rolfsburg -87 Golf Gti 16v *85 Golf gti, stylet, kjørt, solgt. *84 Golf gti. ublidt møte med kong vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg