rcfrik Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Hei! Ja, da har jeg funnet fram PS igjen, og satt meg ned for å modde. Dette er vel fortsatt bare en mod, for å se hva jeg husker :P Men litt er gjort da, så kom med kommentarer :) Org: Mod: Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 nice :thumb Felgene passa perfekt i vertfall :D Og ta å sot rutene. Det hadde gjort seg. Men den greia over lyktene som jeg ikke husker hva heter forno akkurat nå, ser litt rar ut. men ellers bra. Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bilkristian Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 øyelokk? Enig i at felgene var bra :) Siter Neida, så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cruzer Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 øyelokk var det ja :P Siter X-box LIVE: Illegal Drifter PlayStation®Network: IllegalDrifter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Takk, takk! får se om jeg kan fikse litt soting, og kanskje endre litt på øyelokka, vi får se ;) jeg vil gjerne ha flere kommentarer! :) ser at det er en del som har sett på bilen min ;) Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-zlurv- Skrevet Juni 25, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Nice modd :) kanskje bytte speil? ;) Siter - 86 Nissan Bluebird Turbo SR x 90 Mazda 626 x 86 Nissan Laurel 2.4 (Med coilovers) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rcfrik Skrevet Juni 26, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2007 hehe, ja, får ta og fikse litt på det også ;) Takk for kommentarer og tips! :happyhappy: Siter Mvh Kenneth 1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd 1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2007 Tips til videre modding: Ta vekk blinklyset i luftinntaket på siden. Det var noe rart med grillen, ikke vet jeg hva.. Gjøre om til todørs, med ett vindu bak. Gjøre om tåkelys til luftinntak. Bare litt tips ;) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Kuil modd, ganske realistisk. Men du burde fikse b/c på den fremste felgen. Grillen så ikke helt bra ut den heller. Inntaket på panseret var litt off! Fikser du dette blir det nok bra! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Power-Hand Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Synes den ble veldig stilig, Ble litt Usikker først når jeg så hvilken bil du hadde modda ;D Men ble RÅ tøfft ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg