Gå til innhold

Neon

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Trenger noen synspunkter og ideer på bilen min.

Det er tydelig vis ikke så mange som styler Neon her på berget, så hvis noen har har noe å komme med så ville det vert ok.

(lurer også på hva jeg skal gjore med mapsensor når jeg setter på turbo?)

 

http\\http://www.cardomain.com\id\magnatneon

(bilder av bilen)

post-3096-13804852274344_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Takker!! Alltid alright med input!:) Fikk noen gode ideer...

Det er neonlys på bilen.. 2 sett under og to sett inni.. Totalt sett er det 26 rør på bilen..

 

Sjekk linken i den første posten, og si hva dere synes om interiøret og anlegget... Har sett dette blitt gjort i mange amerikanske biler, men lurer på hva folk her synes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Vill neon du har der mann!!!

Digga interiøret, men, de orginale bryterne kunne godt vær bytta..

vet det er vanskelig og finne andre som passer, men verdt et forsøk <:D

Ellers likte jeg ombyggingen av bagasjen,fint med glassfiber waves bak i bilen også..

Synes du har gjort en suveren jobb,men har du gjort noe med motoren? skulle likt og sett\hørt den på en film??..

i korte trekk: SUPERT BRA JOBBA!!

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motoren er lettere trimmet, modifisert luftinntak, ny kamm, ny ecu, neon cup eksos, større dyser...... 5o hk nos kit og t3 turbo ligger bare å venter på å bli montert i løpet av vinteren. må bare finne ut hvordan jeg skal "lure" motorstyringa til å akseptere overladinga. Tar gjerne imot tips om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by red-5

Motoren er lettere trimmet, modifisert luftinntak, ny kamm, ny ecu, neon cup eksos, større dyser...... 5o hk nos kit og t3 turbo ligger bare å venter på å bli montert i løpet av vinteren. må bare finne ut hvordan jeg skal "lure" motorstyringa til å akseptere overladinga. Tar gjerne imot tips om dette.

 

Hva slags motor er det du har? Er det 2.0 DOHC eller SOHC? Trenger noe mer guff i bilen min, og jeg lurer på turbo selv da det f... meg er håpløst å få tak i kompressor til den.

 

Fortell litt med fremgangen ved montering av turbo da!

2007 Ford Mustang Shelby GT

1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0

2005 Chevrolet Colorado 3.5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Jeg kjører vel feil bil,men jeg syntes vinga er for firkanta til resten av bilen..du skulle hatt en som var litt rundere i formene...men gjerne like stor altså.....og jeg er enig at du må gjøre noe med front blink... det går en lilla en her i Larvik som er ganske tøff og den har hvite/sorte blinkers....... Men ellers var bilen tøff(jeg hadde engang planer om å kjøpe Neon faktisk...men ikke nå mer)

-2011 Skoda Superb.

-Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"
-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett interiør!

Jeg ville ha byttet/lakket speilene og det samme med listene på siden av bilen. Kanskje fjerne dørhåndtakene for en litt cleanere look, eller lakkert de..

Store krom-felger(eller sorte)?

Kanskje klarglass til lyktene foran hvis det finnes?

 

Også byttet blinkersene til noen med klarglass :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår