Offroader22 Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Har en 1986 Camry med 2liters Gli motor. Den siste tiden har oljelmpa begynt å lyse noen sekunder etter at motoren er starta og jeg merker at det stadig tar litt og litt lenger tid før den gir seg. Hva kan dette være et tegn på? noe å bry seg om? når lampa først har slukka lyser den ikke før motoren startes på nytt Siter Espen Løken 99265971 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Skift olje Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Offroader22 Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Bytta såkalt helårs Olje i fjor høst, men er jo verdt et forsøk Siter Espen Løken 99265971 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-lover Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 ellers kan du jo bytte oljetrykk sensoren! vis det ikke hjelper så ta bytt olje + oljefilter! Når oljefiltre blir tett/ Olje blir så tjukk at det blir tjære så tar det litt tid før oljepompa klarer og lage trykk! Siter Bilen min: Toyota Corolla 1,6 AE92 Har hatt en del biler så orker ikke å skrive dem opp! Mitt Corolla AE92 prosjekt!! Masse deler underveis! Prosjekttråd startes snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg