Thjoms Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 der var det en kjent bil ja:) skal den lakkeres i samme farge eller? Siter - Volvo 745Tic 87mod -=B230FK, M90, 16T=- x Volvo 240gl 87mod x Volvo 245gl 85mod x Volvo 240gl 83mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Denne bilen syns jeg er perverst fin:) Sikler på bilder ofte:P Stå på:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet November 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Har ikke bestemt meg helt for farge, men har veldig lyst på blanksvart. Men det blir mye jobb, motorom interiør osv. takk for positiv tilbakemelding. Bilen går på Stord, ikke langt fra Os. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet November 2, 2007 Rapporter Share Skrevet November 2, 2007 Takluka er fra BMW. Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 (endret) Noen som vil kjøpe? Gunstig forsikkring veteran :) Bilen har også godkjennt turbomotor i vognkorte. samt senkesette og 18 felger. Er nå kommet på en 1031 lammelsperre på bilen. EU OK for 1 månde siden uten 1 feil. spitter nye vinterdekk.pluss mer. kan følge med 16 v topp visst prisen er rett. send pm Endret Februar 18, 2009 av turbos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Februar 18, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2009 har å også helt nye s60r dyser liggende Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 (endret) Volvo 242 76 mod. Eu ok fram til desember 2011 B230ft motor med ny 16t turbo. Porta eksosmanifoild. Volvo 240 turbo dashbord, målere og org svart grill Recaro custom sydd skin interiør. BMW 5 seri takluke. Gammle sorten gruppe A vinge. Sam stabstag og torpedostag. Full understellsbehandling er gjort for 1 år siden. Er også byttet ut alle foringer med nye duplex foringer. Ikke vinterkjørt på 2 år. ( kjørte 2 ganger i vinter da var det ikke salta ) 1031 bakaksling med bra lamellsperre. (nydelig tatt service på ) Helt nye pigg dekk som er brukt de 2 dagene jeg kjørte med bilen. Greie sommerdekk på 15 tom med. felgene må ordnest litt. Mangler: Må ha ny bakluke pga den som er på er det ikke lås i. Lakken bør ordnest litt på. sprekk i frontruta. ( er ikke ulovelig ) Kan følge med: Har en komplett b234 motor liggende i deler. S60r dyser ( helt nye ) Bilen er veteran å koster deg 300 kr i veigavgift og 800 kr i forsikring på ett år. Selger bilen pga jeg syns den skulle fått lufta seg litt mer. blir lite brukt hos meg :( Send meg en pm om dette kan være bilen for deg. :) Endret Februar 19, 2009 av turbos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Helt nye pikk dekk? Er det noe særlig a tru? :D Hvor mye tenkte du deg for bilen da? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 hehe er vel pigg dekk som er på ja :) Du får sende meg ett bud på pm. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 hvordan girkasse er det i bilen? Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Bilen er bygd opp til hydralisk cluth. kassa som står på no er ei gammal go 4 od kasse :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enuriak Skrevet Februar 19, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 ikkje så værstn na biln din:) Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 E 1 bra bil. men står nå berre i garagen. litt syn at det itje bli bruka. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeg ruller Skrevet Februar 19, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2009 Bumper en gang jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-TORE- Skrevet Februar 20, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2009 En cirka pris har du vel? :) Siter VOLVO The intelligent choice ---------------------------- 81 Volvo 242 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg