raggar-racing Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Hei På prosjekt bilen min så har ikke vindusviskersystemet fungert, men har skaffa meg en motor på et höggeri og monterte den i sta, men nå går motoren konstant når jeg setter på viskerne, men setter jeg den i psisjon 1 så går den tregt (den hastigheten den skal), og setter jeg den i posisjon 2 så går den fort (slik den skal) men problemet er at den går kun konstant i en retning og skifter ikke "retning" på viskerne. Jeg tror at det er intervalrelèt som har gått, hva tror dere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 skal de skifte retning da? er ikke helt med her jeg nå :P Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 skal de skifte retning da? er ikke helt med her jeg nå :P Såklart det, viskerne skal jo ikke gå rundt og rundt:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Haha. Dvs at viskeren går over hele ruta, og fortsetter over panseret? Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240v8 Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 hehe da forstår jeg :D Siter Navn: Ole Andre Roer Volvo 240 V8-1985 mitt prosjekt :) er det noe dere lurer på så spør :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SqEeCkY Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 haha.. viskerne mine stopper når jeg setter dem i posisjon 2:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Haha. Dvs at viskeren går over hele ruta, og fortsetter over panseret? Ja på en måte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Viskermotoren går vel bare én vei, så da er det vel no leamikk mellom motoren og viskerne som er helt på bærtur? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Viskermotoren går vel bare én vei, så da er det vel no leamikk mellom motoren og viskerne som er helt på bærtur? Hmm... er vell ikke riktig at den skal gå konstant en vei? :S da vil jo hele mekanismen mellom motor-visker-visker knekke eller böye seg, noe vil i alle fall gi etter!? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Ingen som har peiling på hva dette kan väre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Hmm... er vell ikke riktig at den skal gå konstant en vei? :S da vil jo hele mekanismen mellom motor-visker-visker knekke eller böye seg, noe vil i alle fall gi etter!? Med div ledd og stag (som du sannsynligvis ikke har fått sammen rett?) så vil viskerne gå fram og tilbake over ruta, selv om motoren bare surrer og går én vei. Sikker på at motoren var "parkert" i nullstilling før du hekta på viskerne da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larset Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Siter 1988 Volvo 240 GLE 1987 Hydrolift t-17 Er det ikke det ene, er det FAEN meg det andre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raggar-racing Skrevet Juni 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 Har ikke hatt ut noe av mekanismen i det hele tatt jeg, kun skifta motor, så spörsmålet mitt er om det er noen "brytere" som slår seg åver inne i motoren såm gjör at den skifter retning, eller om det er intervalrelèt som gjör at motoren skifter retning! Glem de staga og det, de sitter riktig! Edit. tror kansje jeg skjönner det nå etter og ha fått det bildet! Men kom med innlegg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goførti Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 motoren går bare en vei, den skifter aldri retning! Siter 93 Volvo 245 Turbo 86 Volvo 240 98 Kawasaki ZX6-R 09 Polaris Assault RMK 800 87 Suzuki lt250r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juni 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2007 så spörsmålet mitt er om det er noen "brytere" som slår seg åver inne i motoren såm gjör at den skifter retning, eller om det er intervalrelèt som gjör at motoren skifter retning! Den skifter ikke retning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg