arildh Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Beklager at jeg i min ironiske og onde post manglet denne ----> :rolleyes: Ble bare litt sjokkert over at AXiON faktisk hadde vurdert om det var WRC-bilen det var snakk om her. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Hehehe, ler av denne tråden......!:D Og til opplysning; Petter hadde IKKE dekor på sin STI...! Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 Originally posted by arildh Beklager at jeg i min ironiske og onde post manglet denne ----> :rolleyes: Ble bare litt sjokkert over at AXiON faktisk hadde vurdert om det var WRC-bilen det var snakk om her. Kan ikke snakke om noe man ikke vet vettu:). men jeg trodde aldri det var snakk om noe wrc bil nei... Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 syns den blå ser bedre ut med subaru logoen og resten av "reklamen"..Men om man kjøper grå syns jeg den skal være Clean....Også må man såklart ha de firkanta lyktene,usj de runde ødelegger hele bilen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by PoloBoy Hehehe, ler av denne tråden......!:D Og til opplysning; Petter hadde IKKE dekor på sin STI...! må reise flagget her bullshit har kjørt forbi petter solberg flere ganger.bilen er dekorert i wrc stil men når du ser inn i bilen er det sti wrx innteriøret.nemliii:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 den siste STI til petter hadde ikke dekoer, den ble levert av subaru forhandleren her bor jeg bor, hvorfor?? fikk ikke noe ordentlig svar på det, han fikk den i januar februar, den er en helt dønn original STI uten no ekstra dill dall.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 ok..greit nok.men hver gang jeg har sett han kjøre sti`n de siste åra. så har den vært full av dekaler over alt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Da kan det vel muligens stemme at det var den jeg så... i Østfold, og han bor jo der, så da kan det stemme enda bedre! :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AXi0N Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by taxidriver den siste STI til petter hadde ikke dekoer, den ble levert av subaru forhandleren her bor jeg bor, hvorfor?? fikk ikke noe ordentlig svar på det, han fikk den i januar februar, den er en helt dønn original STI uten no ekstra dill dall.. Du får STi til å høres pinglete ut:) hehe .. Synes den er en råtass jeg da:) Siter -02 BMW e46 318i Cabriolet m-tech II Bilde -94 Ford Mondeo stv 2.0i zetec [solgt] Bilde -90 Ford Sierra DOHC Sparco Edition [vraket] Bilde -84 VW Golf II [solgt] Bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Marq_ må reise flagget her bullshit har kjørt forbi petter solberg flere ganger.bilen er dekorert i wrc stil men når du ser inn i bilen er det sti wrx innteriøret.nemliii:D Som nevnt tidligere i posten, dette er pressebilen du sikter til her, IKKE Petters "private"! Så det så.......;) Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Jostein Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Ingen av dere har sikre kilder på hvilken bil det er,så bare hold kjeft;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloBoy Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Jostein Ingen av dere har sikre kilder på hvilken bil det er,så bare hold kjeft;) Vedde??? :D hehe Siter * 1998 VW Polo 1.4 * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxidriver Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by AXi0N Du får STi til å høres pinglete ut:) hehe .. Synes den er en råtass jeg da:) hehe, jeg tenkte på utvendig jeg da:D med rallydekor og shit.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
funkes Skrevet Oktober 13, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2003 Den bilen som Petter eide var en "vanlig" impreza, ikke en rallybil hvis noen imbilte seg det. Eller...det var en WRX STI Prodrive utgave. Disse finnes det fem av (eller noe sånt) i Norge, og han godeste vikingen på forumet her har en slik en! EOD Siter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg