bidz Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Har nettopp klart å få hull/sprekk i bunnpanna på en '99 A6 1.9 TDI med automatgear. Noen som vet om denne er lett bytte, evt. hvor dyr en sånn bunnpanne er? Er det mulig å "sveise" den? Sånn går det når man kjører litt kjapt over en standard fartsdump med en bil med myke fjæringer, tydeligvis... Evt. noen som har en å selge? Kan man bruke bunnpanne fra andre biler med 1.9 TDI motoren? A4, Golf, Passat osv? Passer de overens mellom biltypene? Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 meget mulig A4. Lite vits å få tak i brukt uansett. Org.del så bestill til din bil, husk silikon koster vel par tusen kroner husker jeg ikke feil. om ikke lekkasjen er stor kan du gjøre skikkelig reint å sveise ja, men vanskelig å få tett. Sveise og så kjemisk metall kan funke. Litt mer arbeid på automatgir enn manuell og skifte. Beregnet 4-6t Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 4-6t? ... djises! Er vel billigere med brukt enn nytt?? Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juni 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Tja... men hvem har liggende en brukt bunnpanne til 99 a6 1.9tdi automat?. Vil heller anbefale nytt ja. ja, det går med litt tid til dette. har skiftet par stk på a4, men manuell. litt greiere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Må vel være en eller annen høgger som har det? :) Ser Veng har de til 825,- + mva., er det stor forskjell på papir og gummi pakning? stor prisforskjell iallefall, 71kr vs 425kr... Men ser i Veng katalogen så er det ikke spesifisert for hvilken motortype bunnpanna er til, bare at den er til A6 fra årstall 97 til og med 2004. Er det noen i Trondheim som har lyst å gjøre jobben til en grei pris "privat"? :) Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Juni 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2007 Noen som vet om det går an å taue/slepe A6 1.9 TDi med 4-trinns (ikke tiptronic) automat mens den står i Nøytral? Har hørt både det ene og det andre når det gjelder å slepe biler med automatgear. Motoren kan naturligvis ikke gå siden den er tom for olje. Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bidz Skrevet Juni 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2007 Noen som vet om det er forskjell på bunnpanne på A6 1.9 tdi manuell og 1.9 tdi automat? Siter 04 Mercedes-Benz CLK Min Blogg - DeviantArt - Flickr - Last.fm - Twitter xPorsche Boxster 2.5 xAudi A6 Avant 1.9 TDi xMazda MX-5 1.6 xBMW 325i Cab xOpel Calibra 16v (x2) xOpel Omega 2.5 V6 xFord Sierra 2.0iS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drinkmix Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 husker ikke, kan sjekke etka katalogen. er vel noen regler anngående tauing av automat. Bruker hverken papir eller gummipakning. Disse skal ha silikon, det får du på tube hos møller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djtrygve Skrevet August 4, 2007 Rapporter Share Skrevet August 4, 2007 Heisan. Ny bunnpanne til min Audi A6 2,4 1998 automat lå på ca 2000 kr fra møller. Hadde dårlig tid når jeg tok den og bare leverte den på Møller skøyen. Prisen ende på rett under 5 lapper inkl. jobb. Siter ___________________________________ Audi A6 1998 2,4 Quattro Tip Lim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet August 5, 2007 Rapporter Share Skrevet August 5, 2007 kan taues i 50 km/t i en strekning på 5 mil med automatgir... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg