rwd 4ever Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 hei! jeg har tenkt å lakke vinterfelgene mine hvite isteden for å ha de rustene og jævelig. åssen gjør jeg dette? må jeg sand/glassblåse?pusse? åssen lakk skal jeg bruk? håper på gode svar så jeg får litt fete vinterfelger:D :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondaen Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Du må få de glass eller sandblåst skal dette vare. Gjør du ikke det så vil rusten boble opp under lakken.. :-| Beste hadde vært pulverlakkering men det er dyre greier.. Acryl lakk tørker fort og gir en hard og slitesterk overflate. Kjøp f.eks slik lakk fra Motip hos Mekk kjeden. Alkyd lakk ( a`la Quick spraybokser ) bør du styre langt unna. Kommer du borti med en negl på den lakken så lager du riper.. Siter For livets glade gutter går solen aldri ned ;-D Guide: Honda Turbo Guide:Bytt bremsene på din Honda selv Spør doktor Honda om alt! http://www.honda-club.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slim! Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Hondaen Acryl lakk tørker fort og gir en hard og slitesterk overflate. Kjøp f.eks slik lakk fra Motip hos Mekk kjeden. Hvor lang levetid vil du estimere Acryl lakken til? Siter - 2005 Audi 2.0TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 her er et firma som sandblåser og lakkerer felger. mener de ikke var så dyre da jeg kontakta dem. husker ikke helt. http://www.bs-teknikk.no/ Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Oktober 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2003 så det holder liksom ikke å bare pusse???faen.har skaffa meg noen orginal gti felger som her hadde tenkt og bredde og lakke hvite..men er ikke dissa alu eller noe???noen som vet noe om det.?for hvis det er det er det vel ikke nødvendig å sandblåse de? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet November 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 en jeg snakket med sa at det bare var å spyle med høytrykkspyler og stål børste på rust. og så bare lakke og det skulle vist holde ganske bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Tenker på det samme på et par MIM felger. Dette er alu felger. Tenker på bare pusse ned.. Grunne også lakke med vanlig Quick spray boks. Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet November 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Originally posted by Jonte Tenker på bare pusse ned.. Grunne også lakke med vanlig Quick spray boks. Originally posted by Hondaen Alkyd lakk ( a`la Quick spraybokser ) bør du styre langt unna. Kommer du borti med en negl på den lakken så lager du riper.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg