Mk2-16v Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Har 4 stk. orginale stempler fra en 1990 mod. Passat 2.0l 16v til salgs grunnet turbo konvertering. Selges uten råder. Pris? veit ikke hvor mye de er verdt så gi bud ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 250,-? Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 500,- med råder? Tror jeg kommert til å bruke Pauter råder i stedet.... Hvis du ikke har noe 16v snacks å bytte i da ;) Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Skal du allikevel bytte rådene kan du få en råere motor med langslaget veiv? 2,1-liter hadde vel ikke vært å forakte? Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mk2-16v Skrevet Oktober 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Åssen motor kan man bruke veiv fra da? Blir det ikke konflikt med oljedysene som sitter i bånn av sylinderen? Man får kanskje mer dreiemoment med langslags veiv, er vel ikke noe mer hk å hente med det? Siter "I'm so smart I'm practically retarded" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenB Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Hvor får du Pauter rådene fra da? Pris? Siter - 03 Audi S3 - 89 VW Golf GT Syncro [x] 99 Audi S3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by Mk2-16v Åssen motor kan man bruke veiv fra da? Blir det ikke konflikt med oljedysene som sitter i bånn av sylinderen? Man får kanskje mer dreiemoment med langslags veiv, er vel ikke noe mer hk å hente med det? Du får litt mer effekt og mye mer dreiemoment. Til og med EIP-tuning bruker dette på de råeste motorene sine. Slaglengden økes til 95,5 mm. Veivene er tatt fra Golf TD. Noe for deg? Siter Tlf. 984 99 155 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.