2fast4u86 Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Hei. Skal polere bilen min for første gang, og ønsker kun det beste :op: Noen med erfaring som kan gi noen tips om gode og rimelige poleringsprodukter? Gjerne pakkesett, da jeg er veldig uerfaren når det gjelder polering.... :knob: Er ikke det beste å bestille inn fra utlandet...? Hmmm.... Siter Die Audi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Vis du skal polere bilen din og få et bra resultat, ville jeg ikke la pengene hindret meg. Tror det er en guide ute på forumet her, vis ikke jeg tar feil. Iallefall en artikkel. Men som sagt, ikke spar så mye på pengene, du får hva du betaler for! Siter Nissan 200SX Pro serie bil. 1JZ-GTE, Comp turbo, Autronic SM4 +++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Juni 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2007 Billig og bra er ikke i samme gate.. Hold deg til bedre produkter da sparer du både tid og krefter (og lakken) Meguiars har bra produkter ute på markedet i Norge, de er ikke blandt de billigste, men blandt de bedre du finner etter min mening Hva du trenger varierer med hva du vil oppnå og hvordan bilen ser ut før du starter. Har ofte nevnt Deep crystal serien til megs (de røde flaskene) ScratchX og Clay gir bra resultatet, og NXT tech wax er en enkel og grei topp lag som er lett å jobbe med. Om du skal Utenlands er det DuraGloss som "ruler" mener jeg, kjempe enkle produkter å jobbe med, bra glans og "Nordisk" holdbarhet på den. Har du maskin er det tonnevis med produkter for ripefjerning, noen for roterende maskin og andre for Dual Action maskiner. Ripe fjerning for hånd er noe tyngere, den eneste jeg har grei erfaring med er SratchX til Megs. Vask Clay Rens Poler Beskytt Er veien å gå Samt å kaste svampen og zaloen etter du har polert bilen, så slipper du å være tilbake til start etter første vasken.. Titter du under posten "glad i bilen" finner du litt om vask/clay mm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg