Stian708 Skrevet November 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2007 Her har det sjedd lite. Bilen står nå uten motor.I vente på en overhalt orginalmotor. 19"felgene er til salgs. Skal nå byttes dørstokker for der har det blitt rusthull:( . Kom gjerne med tips om hva dere synes jeg ska gjøre med bilen Siter Stian 708Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Desember 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2007 Har vært stilt her lenge nå. det blir det nok en stubd til for jeg har kjøpt meg 940. Men deler blir kjøpt inn til denne og. Siter Stian 708Racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 19, 2008 Rapporter Share Skrevet August 19, 2008 Ossen har det gått med denne bilen, veldig fin bil! Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg