abcandreas Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Hvor mye luft skal dekkene mine ha? 215/40/17, bilen er en opel vectra b, 1998, 1.6 16v. Har hørt så mange forsjellige tall så kan noen med peiling si noe? takk =) Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 ca 2.8-3,0 bar er det på mine som er samme dim, kommer også litt ann på vekt på bilen, om du ofte kjører fort osv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 det finner du ut veldig lett på bensinstasjonen:)eller du må kikke på bensintank lok,der det står vanligvis. Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 det finner du ut veldig lett på bensinstasjonen:)eller du må kikke på bensintank lok,der det står vanligvis. Det har jeg aldri sett har stått på bensinlokket:P men står sånn tabbel på de fleste bensin stasjoner men det er som regel bare std dim som nesten ingen her har hehe.. bruker også å stå i dørkarmen på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.mekanikk Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 jeg tenkte ikke på selve lokket:)tenkte nok på den andre siste lokket:) Siter Bare kjør-så lenge det går:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 ja, står i lokk lokket menne er dim 165 å 185 tror jeg.. :s Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blystan Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 selv så kjører jeg 2,3 bar på 225/40/18 med 205/50/16 orginalt. Siter Mazda MX-3 V6 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Kjør med så høyt trykk som mulig uten at dekkene blir skjevslitte. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg