triggerhappy Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Skal gjøre et forsøk på å skaffe meg lite skilt foran nå. Da må man visst avtale å ha bilen på visning hos biltilsynet. Men er det noen fare for at de henger seg opp i senking, hjul, og effektannlegget når jeg først er der, eller gjør de kun det man har avtalt? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hot Rod Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Man vet aldri med de gutta. Siter Don't listen to old racers who never won. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by triggerhappy Skal gjøre et forsøk på å skaffe meg lite skilt foran nå. Da må man visst avtale å ha bilen på visning hos biltilsynet. Men er det noen fare for at de henger seg opp i senking, hjul, og effektannlegget når jeg først er der, eller gjør de kun det man har avtalt? Tviler på det egentlig, men kan aldri være sikker.. Gjør det på en kald og guffen dag så gidder de ikke å se bilen engang ;) Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 For å få lite skilt foran lovlig må bilen være typegodkjent med lite skilt! M.a.o.: Glem det! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Må være liten plass oxo noe sierran definitivt ikke er plaget av.. Skaff deg et parkerings skilt og kjør med det... Ikke lov, men får aldri lite skilt lovlig... Hvertfall ikke på sierran. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 si at du skal ha stor intercooler, og derfor trenger lite skilt. prøvde det samme jeg også, var ikke snakk om det. men det er som kjetilr sier, si at du skal ha et parkeringsskilt så får du det. veit ikke hvor vanskelig det er å se forskjell jeg men Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by alex_ander3@hotmail.com si at du skal ha stor intercooler, og derfor trenger lite skilt. prøvde det samme jeg også, var ikke snakk om det. men det er som kjetilr sier, si at du skal ha et parkeringsskilt så får du det. veit ikke hvor vanskelig det er å se forskjell jeg men Ic'en min er stor som en låvedør, så hvis det er grunnlag nok så bør de gi meg lite skilt! Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lethal Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Hvis du har byttet fanger eller av annen grunn kan bevise at du ikke har plass til stort skilt så tror jeg nok du får lite... uansett er det verdt et forsøk..... Vet jo aldri med bilsvakkjyndige :rolleyes: Siter ---- Power is nothing without control---- Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede) - 1984 Volvo 240 - 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt) - 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt) - 1983 Ford Sierra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab_alex Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 et lite tips er og kansje ikke bare gå i skranka som jeg gjorde, (han dusten viste jo ikke hva en intercooler var engang) få han til å snakke med en av de gutta som har peiling på det, eller som du sikkert skal gjøre, bestill time. men hvis du skal ta trikset med intercooleren må du jo ha kjøleren bak skiltet da, sånn at du skal si at du skal sage vekk litt akkurat der:) veit ikke jeg, men vært et forsøk. Lykke til i hvertfall:) Siter MITT PROSJEKT: http://forum.saabturboclub.com/viewtopic.php?t=70438&highlight= SAAB 900 TURBO: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Den blir nok ikke dekket av skitet, men kan jeg prøve meg på at den leder bort luftstrømmer osv.? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 ... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Kjetilr Må være liten plass oxo noe sierran definitivt ikke er plaget av.. Skaff deg et parkerings skilt og kjør med det... Ikke lov, men får aldri lite skilt lovlig... Hvertfall ikke på sierran. Hvor får jeg tak i parkreingsskilt, og hva koster det? Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotrex Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 skaffet meg en sånn liten skilt hos skiltfabrikken for 200.- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by triggerhappy Hvor får jeg tak i parkreingsskilt, og hva koster det? profilsenteret i drammen lager også skilt... Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazdius Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Prøv å vise den i Brandbu. Nei, jeg kødder ikke her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg