MoFoCo Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 http://vol.no/nyhet.asp?F=F&N=18405 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 dumt og kjøre på folk bakfra? eller ser jeg feil når jeg sier baken på pug'en er tatt? Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 er vel greit å vite hva som har skjedd før folk uttaler seg om hva som er dumt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
clubzoda Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 snakka tidligere med noen som var der da det skjedde, å pugen sto visst parkert, da supraen traff den i hekken og dro rundt foran den. men som sagt, noen som sa det til meg Siter vento tdk. up'n'runnin støgg gammal golf 2. mulig prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 "samer og supra" :) Neida, kjipt å få bilen sin kræsja Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 "samer og supra" :) Neida, kjipt å få bilen sin kræsja Tenker du på pegueoten nå eller ? Hvis du tenker på supraen heter det vel "kjipt å kræsje bilen sin".. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Er nok mer samer i Oslo enn på Sortland...... Synd - ser ut til å ha gått hardt for seg i fronten på Supra'n mens Pug'en ser ut til å ha klart seg bedre. RHD eller LHD Supra? Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
remye Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Rånere :D Gi på for å briiiiiiife i sentrum også skjer som altfor ofte akkurat dette ;) Gjort det selv, men med sykkel hoho. også er jeg ikke same da :D Siter Audi A4 B6 E8 TQS Montering av RNS-E i AUDI? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 selvgjort er velgjort Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Rånere :D Gi på for å briiiiiiife i sentrum også skjer som altfor ofte akkurat dette ;) Gjort det selv, men med sykkel hoho. også er jeg ikke same da :D idiot. man merker fort når man møter en person som aldri har vært lengre nord en hytta til mamma og pappa på trysil. Du vet at Oslo er den byen i norge med desidert mest samer? Jeg har bodd hele livet i Tromsø og kjenner ikke en eneste same... Prata forresten med noen sikre kilder som sa at det var veldig uflaks det som skjedde :| Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 snakka tidligere med noen som var der da det skjedde, å pugen sto visst parkert, da supraen traff den i hekken og dro rundt foran den. men som sagt, noen som sa det til meg Ja, den sto parkert. Var vått føre, og supraen kom litt skeivt ut.. Motoren har vist fått seg en ganske kraftig smell.. Var å så på supraen nettopp, og det blir dyrt, ut ifra en skadeoppretters øyne :] Edit: Er RHD Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 ok beklager kommentaren min...rettelse det er dumt å kjøre på en stillestående bil bakfra :P ikke det at jeg mener det hørtes noe bedre ut men.... Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SupraN/A Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 nån som vet om den va regga ?? Siter FWD!! NO THANKS..No Drifting..No Feeling:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 Hvite skilter indeed :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Revolvo Skrevet Juni 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2007 girkasse til slags nå da kansje:D Siter Mvh Tage Midtun volvo 940 97 turbo volvo 245 86 racarvogn 245 glt 87 (vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg