Gå til innhold

Tåkelys på bakluke.

Ranger emnet


Mikaelbs

Anbefalte innlegg

  • 5 months later...
Ja. Kjøpte nye sokkler(to polet) på mekonomen eller var det bilextra og modifiserte litt der inne og borret noen nye hull og fikk montert de nye pærene. Måtte også trekke ledninger fra bremselys og kjørelys og klippe av de gamle tåkelys ledningene.

 

 

OK, hvordan går dette gjennom eukontrollen da?

Er nok sikkert gromt da mange av de US modellene har jo dette.

 

forresten du har ikke en Mørk is du? med bare xennon forran i alle lykter?

møtte en slik en som hadde lysene "tåkelys" som var bygget om til svake kjørelys:thanks

If you can see you oponent's head ligths, it's gonna go to hell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun kjøre lys i mine tåkebaklys, synes at det ble pent. Jeg kuttet ingen ledninger å borret ingen ting, så trenger ikke mye slit for å få fixet det.

 

DSC00166.jpg

 

 

Se der ja var deg jeg møtte for noen uker siden på på rv7 like ved hønefoss..

 

Blir nok til at jeg gjør som deg altså, putter inn kjørelyspærer

If you can see you oponent's head ligths, it's gonna go to hell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja var deg jeg møtte for noen uker siden på på rv7 like ved hønefoss..

 

Blir nok til at jeg gjør som deg altså, putter inn kjørelyspærer

 

Var nok ikke meg du møtte, bor i kirkenes å er fortiden uten lappen..

 

var å kjøpte like pærer som er orginalt i tåkelysene, bare at de var med 2 styrker. så byttet jeg om på polene på pæra å satt i;) (byttet fra 21watt til 5watt)

-Lexus IS200 sport

[x] Nissan King Cab - Opel Vectra - VW Golf IV GTI (Konebil) - Opel Omega - 2x Volvo 240 - VW Vento - Audi A4 1,8 TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biltilsynet klaget på at det kun var kjørelys, derfor ble det to polet. Btw, jeg har ikke lexus og har ikke det heller. er en kompis sin bil det var snakk om.

 

Slik jeg har det er det bare å slå av tåkelysene så forsvinner de. så vist biltilsyne sier noe er det bare å slå de av;)

-Lexus IS200 sport

[x] Nissan King Cab - Opel Vectra - VW Golf IV GTI (Konebil) - Opel Omega - 2x Volvo 240 - VW Vento - Audi A4 1,8 TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker sikkert alle andre plasser i landet enn her. Her er det så vidt lov til å senke bilen sin, derfor drar vi som regel til nabo kommunen. Men uansett, de på biltvilsynet begynte å skjønne tegninga når de så at tåkelyset lyste svakt og bremselyset kom på bakluka. De skal jo sjekke alt og ingenting. Paragrafryttere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det funker sikkert alle andre plasser i landet enn her. Her er det så vidt lov til å senke bilen sin, derfor drar vi som regel til nabo kommunen. Men uansett, de på biltvilsynet begynte å skjønne tegninga når de så at tåkelyset lyste svakt og bremselyset kom på bakluka. De skal jo sjekke alt og ingenting. Paragrafryttere.

jaja kan vel si at de er noen :iconsm noen ganger. men men..

If you can see you oponent's head ligths, it's gonna go to hell..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår