Gå til innhold

Min 240.

Ranger emnet


turbohans

Anbefalte innlegg

for 2-3 uker siden var jeg å kjøpte meg 240.satt meg lykkelig inn i bilen å begynte å kjøre heim. kjørte stille å rolig hjemover og da jag var kommet 5 min utførre fauske sa det bang, og rådenen ville på en luftetur angry2 to heftige hull i blokka

 

Bilde015.jpg

å der sto jeg og mine 2 venner som var med som noen tullinger i fauske:hvaskjera uten noen plasser å sove, vi gikk til fauske hotell å førtalte hva som hadde skjedd, så vi fikk oss et rom før natta. så var det bare å ta bussen hjem igjen.dagen etter lånte jeg å min far en bilhenger å kjørte nedåver til fauske for å hente bilen. imellomtiden hadde jeg og selgeren blidd enige om at jeg skulle få ei ny blokk 940ft 94mod med nye rådelager:)og helt uten jeg sport så hadde han byttet veivlager å ramlager, så det er jeg taknemelig for:D

 

motor rommet før vask

Bilde001.jpg

etter vask

Bilde028.jpg

demontering

Bilde010.jpg

motoren ute

Bilde003.jpg

nymotoren fredigmontert

DSC00949.jpg

DSC00945.jpg

fikk tid til å pusse rust å sånt i bagasjerommet å lakkere det opp

Bilde016.jpg

når bilen var oppe å gikk ijæn

Bilde026.jpg

Bilde037.jpg

 

fakta om bilen større turbo garret t4 trur æg den heite lader 0.8 akkutar nå. chippet og 3toms jt effektanlegg så tipper det er rundt 220hk i den nå.

men pages som faen for å finne ut hvor den røde ledninge til overdriven skal være. noen som kan fortelle meg dette? haster fatter meg ikke på dissan koblingsskjemane som ligger her på forumet angry2

husaberg fe600

polaris rmk 700 2008

volvo 240tic

RIP rmk 900

RIP volvo 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fin bil det der.. Ang ledningen til OD. Hvor kommer den fra?

 

har funne stekke til den røde ledningen men od funker fortsatt ikke, skal måle litt for å sjekke om det er noe strøm ledningene er ganske dålig så.

husaberg fe600

polaris rmk 700 2008

volvo 240tic

RIP rmk 900

RIP volvo 240.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm kor alle hører dette ifra mange som jeg har truffet på som har lurt på hvordan det går med bilen.:P

hehe,en par av kompisene mine så deg på fauske.også sto vist han som hjelpa deg ilamme di når han fikk tlf om at bilen måtte hentes

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

 

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår