Gå til innhold

Russebil KjØpes!

Ranger emnet


saab_alex

Anbefalte innlegg

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

vi er 5 personer som trenger en russebil. MÅ være van eller liknende. Helst uten anlegg siden vi blir sponset av et bilstereofirma.

 

ikke så veldig langt fra Buskerud.

 

pm eller legg in på denne tråden

 

mvh Alexander

heisann..

Har nok ikke noe russebil til deg,men bare lurte på om du var å råna i Hønefoss i helga ??

Mener jeg så en sånn Saab 900 med sånn styling og greier når vi stod utenfor "millers" eller "Extreme" som det nå heter..

Mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

heisann..

Har nok ikke noe russebil til deg,men bare lurte på om du var å råna i Hønefoss i helga ??

Mener jeg så en sånn Saab 900 med sånn styling og greier når vi stod utenfor "millers" eller "Extreme" som det nå heter..

Mvh

Lethal

 

hei hei:) det var meg det vettu. var noen av oss lokale rånerene som tok en tur oppover, (bor i Mjøndalen) vi ble jo jaget fra shell når han ene brnet så mye at han på shell-stasjonen ringte purken..hehe

 

Det eneste som var litt merkelig var når vi skulle hjemover. Jeg og den svarte 850 t5-r`en lå i litt god hastighet. så når hadde kommet et stykke på veien så merket jeg at det lyste opp bak meg, da sto flammene ut av potta, og de stoppet ikke før jeg fikk stoppet bilen:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by alex_ander3@hotmail.com

 

hei hei:) det var meg det vettu. var noen av oss lokale rånerene som tok en tur oppover, (bor i Mjøndalen) vi ble jo jaget fra shell når han ene brnet så mye at han på shell-stasjonen ringte purken..hehe

 

Det eneste som var litt merkelig var når vi skulle hjemover. Jeg og den svarte 850 t5-r`en lå i litt god hastighet. så når hadde kommet et stykke på veien så merket jeg at det lyste opp bak meg, da sto flammene ut av potta, og de stoppet ikke før jeg fikk stoppet bilen:cool:

Hehe.. såpass ja..

Var dårlig med råning på meg den kvelden gitt, ellers så hadde jeg sikkert fått det med meg =)

Hmm.. snåle greier det med potta di da.. hehe

Hva bragte dere til Hønefoss ??

 

Mvh

Lethal

---- Power is nothing without control----

 

Ta en titt innom http://www.akutt-galskap.com(nede)

 

- 1984 Volvo 240

- 1976 Opel Kadett C 2.2i (Prosjekt)

- 1979 VW Golf Mk1 (Turbo prosjekt)

- 1983 Ford Sierra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Lethal

Hehe.. såpass ja..

Var dårlig med råning på meg den kvelden gitt, ellers så hadde jeg sikkert fått det med meg =)

Hmm.. snåle greier det med potta di da.. hehe

Hva bragte dere til Hønefoss ??

 

Mvh

Lethal

 

bare kasta meg på med de folka som skulle dit jeg, har aldri vært der før tror jeg, morro vei å rase på da, den til mjøndalen, men den kan være glatt også på disse tider.

 

jeg driter egentlig i den motoren nå, skal bytte til 16v snart så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en Fiat Duacto som er inredet som camping bil! Den perfekte Russe/party bil! Er alt fra kjøleskap, til kokeplate på den ;-) er også sitte sofa med bord bak som kan slås sammen til en stor dobbelt seng! Bilen er brukt som Camping bil..

Pris: ca 15000,-

You wash your VOLVO like it was your firstborn child,

you tend to its needs like it was your own body,

you protect it like it´s your family,

then you drive it like you stolet it

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår