TomasK Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Fully loaded LX modell med 123.000 på telleren (gått som taxi) Automatgir, el. vinduer foran og bak, el speil oppvarmede, 8-veis justerbar forsete, varme i framsetene (i 6 trinn), skinn seter/interiør, kjørecomputer, servo, cruisecontroll, aircondition, ABS plus, startsperre, fjernbetjent sentrallås, tåkelys foran+bak, isofix barnesete feste alle plasser bak, nedfellbare bakseter 40/60, 4x airbag, radio/CD/kassettspiller med 6 høyttalere og org. 120w forsterker, el. hev antenne, lyktespylere++ Bilen har fulgt alle servicer. Har også byttet frontlyktene og bilen skal på service for å ta reg.reim og bytte olje på girkassa nå. Originale 16" felger med en sesong gamle Nokian piggdekk, samt 17" BBS felger med nye Cooper 215/50R17 dekk. 195.000,- eks reg. Ta kontakt enten pr mail eller tlf. 91331433 for mer informasjon. Bilen kan sees i Sandefjord Tomas Kristiansen Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 . Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Nice ride! :D Sebring'en er jo såå mye penere enn gamle Stratusen... Og jeg syntes de var ganske kule og jeg.... Skal du snart begynne å gå til jobb, Tomas? :P Eller samler du cash med å selge både vanlige bilen og sommerbilen (Mustang Cab)? Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TomasK Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Burde kanskje begynt å gå til jobben.. Bor jo bare 5 minutter gange unna. :) Er noe nye greier på gang fra landet over dammen... Får se hvordan det blir til våren, men kult blir det nok. :) Siter 2007 Ford Mustang Shelby GT 1977 Ford Mustang II Mach 1 5.0 2005 Chevrolet Colorado 3.5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Hmmm... Får jeg noen detaljer hvis jeg tar en tur innom på kontoret en dag? Har du bra med erfaring og skaffe biler fra Statene eller? Hadde ikke hatt noe imot å hente min neste bil fra over the pond neste gang jeg skal oppgradere... *Hint: S2000 eller NSX* Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg