Stian1301 Skrevet Juni 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Når bilen er kald er det en bankelyd i motoren, går bort når bilen blir varm. Kom ca en mnd etter at jeg bytta topp pakning. Minner veldig om ventilbank, men på min forrige golf så var det en veldi lys tikle-lyd. Dette er mere banking! Er dette også ventilbank eller kan det være noe annet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian1301 Skrevet Juni 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2007 Er ikke ventilbank! Hører at det kommer fra lengre ned på motoren, høres veldig godt hvis jeg bøyer meg ned ved høyre fremhjul! Noen som vet hva dette kan være? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Amitraxx Skrevet Juni 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2007 Høres ut som skjørtebank. Dvs at du har noe urunde sylindre slik at stemplet ikke går i 100% rett bane opp og ned, da kan skjørtene på stemplene slå litt borti sylinderveggen. Stemplene og ringene utvider seg mer når motoren blir varm enn det blokka gjør. Kjør pent på kald motor så holder det lenge likevel. Siter 2008 Skoda Octavia RS 2.0 TDI 1998 Ford Mondeo 2.0 16v 1995 Opel Astra 2.5 V6 24v Caravan 1992 Honda Prelude 2.0 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg