Gå til innhold

Få ut radio/spiller..

Ranger emnet


phax.

Anbefalte innlegg

Hoi, radioen på gulfen min er ekstremt dårlig, såvidt den tar inn noe som helst. Så mistenker at noe ikke er kobla helt som det skal baki der. Er det noen som vet hvordan man får ut spilleren? Er orginal radio/kassett sak med cd-skifter.. 99.mod highline

 

Og hvis noen har vært borti lignende problem kanskje de vet va løsningen er også! :peace:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 weeks later...

Mest sannsynlig er det vel antenneforsterkeren som er gåen, den ligger oppi taket under et helvete med tak for eller hva det kalles. har samme problem sjøl men fikk beskjed om å kjøpe en spiller med innebygd antenne forsterker for det var dyrt og nesten nytteløst å bytte den.

 

Men men, glhf:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, så det er en ekstern antenne forsterker altså? Har kjøpt ny spiller, Pioneer DEH-P6900IB, ville ha iPod tilkobling uansett så. Får den til helga, men er det innebygd antenne forsterker i denne da? :drunk: Så ingenting om det på specs..

 

Og er det bare å koble til antenne ledninga som vanlig hvis antenneforsterkeren er gåen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er ikke sikkert at det er det nei, hmm er ikke helt sikker på om du kan det men prøv:p ellers må du ve lopp med rukla og sjekke da=) kan jo være dårlig kontakt oppi der også?

 

Vet i hvertfall at biltema selger antenneforsterker til VW for snaue 150kr. tenker jeg skal kjøpe meg den og prøve å bytte sjøl;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Bytta spiller her uten at det hjalp. Kjøpte så en antenne forsterker på bilextra. Ble litt bedre når jeg kobla den til hvertfall. Men får bare inn to kanaler så helt rett er det ikke enda.

 

Men nå har jeg bare kobla den til bak spilleren, ikke bytta ut den gamle antenneforsterkeren som gjemmer seg en eller annen plass. regner med det er der problemet ligger..

 

Hvor kommer jeg til den orginale antenne forsterkeren, må man av med hele tak dekselet inni bilen? og isåfall hvordan er det festet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm du må av med noe av det i hvertfall, du begynner med å ta deksel bak, så godt som alt er festet med klips så for meg var det bra å dra til:p men vær forsiktig klipsa kan knekke. tror nok at når du har fått av nok at du kan bøye takplate litt forsiktig og kanskje få skrudd den av da, tror antenneforsterkeren ligger innebygd i antenne sokkelen, den svarte klumpen som antenna er skrudd fast i. så den kan du skru av med en fastnøkkel eller skiftenøkkel:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 11 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår