Gå til innhold

KRISE! Skulle bytte høyttalere så funker ikke spilleren

Ranger emnet


marcusj

Anbefalte innlegg

Jeg skulle koble på nye høyttalere i døra og da jeg var ferdig med dette var spilleren død!

 

What should I do?! Skal kjøre 1500km i morgen, MÅ ha lyd!

 

Prøvde også å koble Ipoden til forsterkeren, men den er vanskelig mtp. styrestrøm, den bliker bare et par sec. så er den død igjen. Har prøvd å koble til skiltlyset og har sjekka om det funka da jeg tok styrestrømkabelen på strømkabelen til forsterkeren, men bare med samme resultat...

 

faaaaaaan!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle koble på nye høyttalere i døra og da jeg var ferdig med dette var spilleren død!

 

What should I do?! Skal kjøre 1500km i morgen, MÅ ha lyd!

 

Prøvde også å koble Ipoden til forsterkeren, men den er vanskelig mtp. styrestrøm, den bliker bare et par sec. så er den død igjen. Har prøvd å koble til skiltlyset og har sjekka om det funka da jeg tok styrestrømkabelen på strømkabelen til forsterkeren, men bare med samme resultat...

 

faaaaaaan!

 

Det ska ganske mye til å ødelegge en spiller selv for en fra the black country (selv om du sikkert er fra myre he he) så har du dobbeltsjekket sikringene BÅDE på spilleren og kursen? Sjekka at isopluggen sitter fetthardt i og at du har trykka på powerknappen he he....

Forsterkeren i bilen din SKAL funke med en +12V fra en lykt på remoten sin. Om den ikke gjør dette har du virkelig grilla hele skiten med en seriøs kortslutning, men det er jo det sikringer skal forhindre så gå over alle en gang til!:partyon:

Gitarist, lydtekniker og ingeniør lydkommunikasjonssystemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ska ganske mye til å ødelegge en spiller selv for en fra the black country (selv om du sikkert er fra myre he he)QUOTE]

 

Myre nei, fysj faen, jeg er fra Sortland city, rettsiden av brua, rettsiden av elva - mao. ekte bymann! :-D

 

Skal gå over sikringene en gang til.. men sjekka dem gang på gang på gang.

 

Når det gjelder styrestrømmen til forsterkeren koblet jeg den til skiltlysene og da funket den først bra, så virket den bare noen sekunder etterpå da jeg skulle koble den for at den skulle vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke finner en sikring som er ødelagt har du 3 muligheter:

*bytte alle sikringer

*legge en spiker eller noe over der sikringen skal være (for å se om det er sikringen)

*feilsøke med multimeter

 

Spilleren HELT død eller bare spiller den ikke?

 

Når det gjelder styrestrømmen til forsterkeren koblet jeg den til skiltlysene og da funket den først bra, så virket den bare noen sekunder etterpå da jeg skulle koble den for at den skulle vare.

Sikker på at du har kontakt? prøv å legg remote rett på +12v fra batteriet og se om forsterkeren din fyrer :) Gjør den det har du ikke kontakt ved skiltlyset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår