OlaroaRacing Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Jeg har fått tak i en 1980 modell televerkblå 242 med en sinna B19A. Rust der det vanligvis er rust. Jeg har sett det værre ;) Jeg må ihvertfall bytte reservehjulsbrønnene bak og den ene kanalen. Bilen er i helt orginal stand. Men så til saken.. Jeg har en 240 GLE 89/90 modell stående også. Defekt motor men ellers i rimelig bra stand. Det jeg tenkte var da å bruke den som delebil til 242'n :P Der har jeg jo servo, ventilerte skiver, senkefjører, sprekkfritt dashbord, hvite blinkers, el-speil osv. Er jeg gal hvis jeg gjør det ? :p For å få den på veien igjen så måtte jeg satt inn ny motor, EU-godkjent den og betalt årsavgift. Det hadde blitt sånn ca 6-7 tusen det.. Og jeg vet ikke helt hvor mye jeg kunne fått igjen for den. Noen småbulker her og der, men lite rust. Bilen er godkjent med senkesett og ettermontert turbo.. (Altså, idioten som hadde den før meg kasta ut F motoren og satte inn en B21AT :rockets ) Ikke at jeg er no smartere :p Jeg kjøpte jo bilen... Æææh.. Hjelp meg :p Siter Min 242 ønsker seg sårt en B230FK/FT, så hvis du har en til salgs så sleng på ei melding :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espen_mg Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 gal om du gjør det??? du er gal hvis du ikke gjør det. selvfølgelig skal du få i stand 242'en. råeste bilen som finnes =) Siter http://www.volvo-racing.i2.no Volvo 242 Turbo Volvo 242 Turbo banebil 1984 Volvo 244 Arbeidsbil/Reservebil 1987 BMW 320d touring E46 2001(Familiebilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaroaRacing Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Enig ! :D Faen meg drevet på i 2 år for å få fatt i den 242'n :p Siter Min 242 ønsker seg sårt en B230FK/FT, så hvis du har en til salgs så sleng på ei melding :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Fiksa 242 tvert, må ha clean style på den imo :) gjør det skikkelig når du først driver på. Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlaroaRacing Skrevet Juni 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Får se om det ikke blir en liten prosjekttråd her etterhvert ;) Siter Min 242 ønsker seg sårt en B230FK/FT, så hvis du har en til salgs så sleng på ei melding :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekren Performance Skrevet Juni 15, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2007 Ja, det hadde gjort seg :) Siter - Volvo 240 Turbo Intercooler 90 mod 400hk prosjekt.. - Volvo 740 Turbo Intercooler 89 mod Mvh //Kristian Ekren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg