Vincent Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Har S4 motor uten ledningsnett og hjerne. Har S2 ledningsnett men ikke motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi_s4 Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Har du prøvd Jonus enda. Banner på at han har. Siter S2 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vincent Skrevet Oktober 7, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by audi_s4 Har du prøvd Jonus enda. Banner på at han har. Han har kun et S4 sett han skal benytte selv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedy Skrevet Oktober 8, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Mulig jeg ikke har peiling, men jeg var overbevist om at det var samme motor i S2 og S4 jeg. Trodde foskjellene var 5 coiler eller fordeler på 2,2 Turbo og 4,2 kom jo ikke i S2... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vincent Skrevet Oktober 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2003 Originally posted by Speedy9 Mulig jeg ikke har peiling, men jeg var overbevist om at det var samme motor i S2 og S4 jeg. Trodde foskjellene var 5 coiler eller fordeler på 2,2 Turbo og 4,2 kom jo ikke i S2... S4 motoren har visstnok kontakt til "camshaft position" sensor i tilleg til de 5 dysekontaktene. Denne er ikke med i S2 settet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg