polo duden Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Da er dørene kommet på bilen: Har og fått begynnt på fronten: Fikk og byttet radiator Gammel: Ny: Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf-lover Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 fett! Ikke veldig få som gjør det du gjør! Setter ett tøft preg på en subaru legacy! Skal følge med på prosjekte ditt!:m'm: :thumb Hilsen Erik Siter Bilen min: Toyota Corolla 1,6 AE92 Har hatt en del biler så orker ikke å skrive dem opp! Mitt Corolla AE92 prosjekt!! Masse deler underveis! Prosjekttråd startes snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imsdal40 Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 sykt bra prosjekt. lykke til videre. bilen blir meeget rå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord 2,2i Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 digger slike gamle biler me masse plast hehe ser so genialt ut, Siter ønsker å kjøpe ford anglia uansett stand,. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 fett! Ikke veldig få som gjør det du gjør! Setter ett tøft preg på en subaru legacy! Skal følge med på prosjekte ditt!:m'm: :thumb Hilsen Erik takker for den, hadde den på bane i dag, den var alt for myk så har bestillt coilovers til den nå, kal justere høgde og harhet på den da Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maztro Skrevet Juli 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 bilen blir bare finere og finere... stå på :D Siter bad ass boys are driving bad ass toys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Juli 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Hvordan sota du baklysa? Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 Hvordan sota du baklysa? skrudde først lyktene av, vasket så med silicon fjerner for og fjerne fett og slikt, så sprayet eg på med sote spray, blir mørkere etter kor mange lag du slenger på Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2226-q Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 tenkt til å gjøre noe med blinklysa foran? tenkte jeg skulle ta og lakke de svart inni... på siden liksom Siter -Subaru Legacy 2.2 GX 454 - 4 rings, 5 cylinders, 4 wheel drive NOK ER NOK! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2007 tenkt til å gjøre noe med blinklysa foran? tenkte jeg skulle ta og lakke de svart inni... på siden liksom er tanken og sote dei på siden og, skal gjøre det når eg får tid Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maztro Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 tenkt og gjøre noe motormessig ? Siter bad ass boys are driving bad ass toys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Morsomt prosjekt! Bare å få inn en turbomotor, bremser og litt understell nå så. Den motoren kan vel fint yte rundt 300 hk med litt modifikasjoner. Det eneste jeg ikke likte helt var fargen, denne bilen kler mørkere farger bedre mener nå jeg. Uansett: FLOTT PROSJEKT! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
polo duden Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2007 har fått lappet fronten noe lunde sammen nå, er eit maraton med pussing og sparkling nå før den er ferdig, Siter kjør hardt kjør stil kjør POLO med eit smil http://www.bergen-gatebilklubb.com/Joomla/index.php?option=com_smf&Itemid=31&topic=33.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 Mye bedre med ny front. Pusse å lakke den no så skal du få ta min bil og Ole :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Juli 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2007 jævla stili :D nydelig farge også, åssen farge er det? :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg