Gå til innhold

Styling og ny topp til 440 2,0 SE :)

Ranger emnet


limtopp

Anbefalte innlegg

Heisann, har akkurat fått meg en strøken Volvo 440 2,0 SE . Bilen var akkurat reparert og bytta slitedeler for over 20.000, men så røyk register-reima på den, og eigern gadd ikke engang å se oppi motor-rommet hvordan det gikk med motorn. Så jeg fikk den for vrakpanten.

Regner nesten med at ventilen gikk til dunders, så jeg må sikkert finne meg en ny billig topp. Forslag om hvor jeg finner billige topper?

 

Ellers har dere noen styling tips til denne bilen?:) Var orginlat spoiler på den, og den såg ganske lav ut. Veldig stili bil spør du meg, var sølvfarga.

Ford Mondeo 2,0 GLX Kombi 95 mod

------------------------------------

Volvo 440 2,0i 93 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hey.. og skifte topp pakkning er ikke så dyrt på de bilene her.. er ikke så sikker på pris men ivertfall IKKE over 3000kr..!

 

 

Men limtopp! grattis med bil! skal du plane toppen også eller? isåfall så vil jeg høre om den ble litt sprekere:D lyst til og trimme 460`n min også;D men styling så har jeg mange mange mange ide`er.. har du anlegg? eller peil på glass fiber og hvordan man støper det?

 

mvh..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
Tidlige 440 og 460 hadde mye elektrisk problemer. Fra -94 ble disse feilene eliminert. Sikreste er å kjøpe seg en bil fra 94 og oppover.

 

 

hummm...har en 440 se 93 mod, ingen problem med noen ting..

når jeg kjøpte den gikk den kun på 3 syl....brent hull i en ventil, den har nå rullet 289 tkm og går fortsatt som en klokke.. :win

740 tic solgt

passat 97 1,6 higline

gammel volvo 4x4

gammel URAL 6x6+MAX 6X6

gammel wilvo 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår