Pål Espen Skrevet Juli 3, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2007 No sitt eg her å prøver å finne noken rimlige høgtalara, sub, forsterker til å ha i golfen. eventuelt noken å erstatte dei i dashen med. E da noken som har peiling på ka som er bra og billig, kanskje komme med noken linker. eg har ekstremt lite peiling på bilstereo. så det hadde passa bra med ein feridg sammensatt pakke. har lurt litt på denne http://www.bsbildeler.no/butikk/visvare.aspx?vnr=Lydpakke2&vg=11227&vgpath=Varekategorier/48/11227 Blir veldig glad for svar og forslag:D:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 her va d ikkje masse liv og tilbakemeldinger å få:( I dag har eg vertfall vert å fått senkesett og felger skreve inn i vognkortet... D tok sinnsykt lang tid for han fyren å skjekke nummer på fjører. va der inne i 2timer, før vi så blei sendt inn for å trekke kassalapp. Håpløst system seier bare eg...! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tarzan Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 sikekrt et helt greit anlegg det der;)får bedre lyd enn orginalt og det er vel det viktigste regner jeg med fin fin bil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet Juli 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2007 Det du hadde lakket inni bilen sølv, ville jeg lakka rød, slik fargen på bilen, blir mye penere:D Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 sikekrt et helt greit anlegg det der;)får bedre lyd enn orginalt og det er vel det viktigste regner jeg med fin fin bil Ja, treng ikkje noke superanlegg. men d orginale er jo ikkje noke å skryte av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 25, 2007 Det du hadde lakket inni bilen sølv, ville jeg lakka rød, slik fargen på bilen, blir mye penere:D Eg va inne på tanken, men eg syns da ser litt tøsje ut eg.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet Juli 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2007 Er det noken her inne som har bestilt anlegg og sånn frå bsbildeler.no før? Veit de om eg får med alt av kabler og greier eg trenger for å koble det opp, viss eg bestiller pakken som er nevnt lengre bak i tråden? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pål Espen Skrevet August 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 17, 2007 No har eg bestilt meg anlegg. Ein forsterkar på 2600w og lurer på om den orginale dynamoen klarer å levere nok strøm? veit ikkje kor mange A den er på! står 90/48 på, ka betyr da? håper noken kan hjelpe...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg