Bjørn08 Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Har et problem med min 96mod 940. Motorlampa lyser. Får ikke lest ut feilkoder. Lampa lyser etter ca 30-45 min kjøring. Som regel etter langkjøring med god fart, og når jeg da havner bak en bil og slipper gassen kommer lampa på. Har også skjedd ved tomgang, varm motor, i 3-5 min. 2 ganger har motoren stoppet rett etter start. Ved motorbrems i nedoverbakke virker overgangen fra bensinkutt ganske brå. Lurer på om tomgangsventilen kan ha noe med dette å gjøre? Eller om det har noe med adaptiv lambdaregulering. Kanskje problem med bensintrykket? Noen som har tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jyztrik Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 Er den orginal? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn08 Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 lader 0,6. Ellers ingenting som skulle innvirke på motorstyring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Machine Skrevet Juni 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 12, 2007 sjekk om det lekker litt eksos før lambdasonden Siter 1991 940 Turbo Intercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg